חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את טל בלום: בת 22 ובעלים של חברת ביוטי מצליחה | כל הפרטים

טל בלום

זה הזמן להכיר את טל בלום, בת 22 מביצרון שבדרום, אשת ביוטי , טיפוח ואסתטיקה. כבר מגיל צעיר ידעה טל שעולם הקוסמטיקה והאסתטיקה יהייה חלק מחייה, למרות גילה הצעיר ותינוק קטן נכנסה טל לעולם הטיפוח. הדרך לא הייתה פשוטה ומאחורי טל כבר שנים רבות של ניסיון, כמובן שבנוסף לשנות הניסיון למדה וסיימה בהצטיינות לימודי איפור, עיצוב הגבות, לייזר, הזרקות, ועוד מגוון טיפולים.

טל בלום
צילום: אור ברדה

למרות גילה הצעיר החליטה טל להגשים את עצמה ולממש את הפוטנציאל והניסיון שלה. בשנת 2015 פתחה את מכון היופי שלה, במכון ניתן למצוא מגוון טיפולים, לנשים וגברים כיום המכון משרת מעל 1200 לקוחות ובינהם גם לקוחות ירושלמים רבים אשר מגיעים לקבל מטל את מגוון הטיפולים המפנקים שלה, אחת הלקוחות סיפרה לנו "שהנסיעה מירושלים למכון המפנק של טל ללא ספק שווה כל רגע, אני מקבלת שירות מקצועי ופינוק אמיתי".

בנוסף לזה לאחרונה השיקה טל את מותג מוצרי הקוסמטיקה והביוטי החדש שלה- "AMOR".

המותג "AMOR" מביא איתו מוצרי ביוטי וקוסמטיקה ברמות הכי גבוהות שיש, מוצרים שנעשו בקפידה וחשיבה רבה בכדי להביא את המוצרים שאישה הכי צריכה לידה.

שי בלום, קוסמטיקה
צילום: אור ברדה

בין המוצרים ניתן למצוא: טינט- להדגשת השפתיים, מגדיל ומנפח את השפתיים, מתאים לכל גווני העור לכהות ובהירות, נותן מראה טבעי במיוחד עכשיו בקיץ.
סבון גבות- נשאר עמיד לכל אורך היום, לא משאיר סימנים ומכיל בתוכו שמן קיק שמעודד צמיחת שיער.
מייק אפ שקוף- מייק אפ מיוחד המתאים את עצמו לכל גוון העור, מכיל 50 spf רמה גבוה של קרם הגנה ומעניק לחות לעור הפנים.

בנוסף ניתן למצוא את ה- Hair plus ערכה לגבר ולאישה לגברים זה עוזר בצמיחת הזקן ומילוי "חורים" בזקן שבהם לא צומח שיער. לנשים המוצר עוזר במילוי ועיבוי השיער בגבות.

הערכה מכילה רולר מיוחד לפנים וסרום למריחה המעודד צמיחת שיער.

טל בלום
צילום: אור ברדה
שב״כ והמשטרה פיענחו אירוע לינץ ביהודים בכפר קרע ופיגוע ירי לעבר אזרח ישראלי בכפר זלפה בוואדי ערה | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן