חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הממשלה החליטה: תוקם ועדת חקירה לבדיקת אסון מירון; נציגי המשפחות: "החלטה מבורכת"

משפחות הנספים בכנסת

בפורום משפחות הרוגי מירון מברכים הבוקר על החלטת הממשלה בנוגע להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאירועי מירון; בעקבות החלטת הממשלה היום להקמת ועדת חקירה לאירוע מירון נסר מפורום המשפחות השכולות: "מדובר בהחלטה מבורכת שתאפשר לנו להתחיל להתרכז סוף סוף בהנצחת זכרם במקום להתעסק במחדלים עצמם.

ההחלטה הזו היא החלטה חשובה בהחלט, אמנם היא לא תחזיר לנו את היקרים לנו מכל, אבל לפחות יהיה ביכולתנו לוודא מניעה של אסון נוסף. ההחלטה לכאורה היא הייתה אמורה להתקבל כבר בשבוע שלאחר האסון ועצוב שהיינו צריכים להילחם על כך בעצמנו. כולנו תקווה כי יופקו הלקחים וכבר בזמן הקרוב יחלו בתיקון הליקויים לקראת חגיגות ל"ג בעומר תשפ"ב.

כמו"כ אנחנו מקווים שבראשות הוועדה יעמוד אדם שיהיה קשוב לצורכי הציבור החרדי וידאג לוודא מניעה של אסון נוסף תוך שהוא פועל ברגישות ובנחישות.

ח"כ מאיר פרוש אמר בתגובה להחלטה על הקמת ועדת חקירה לאירועי מירון: ״במצבנו הנוכחי אין ספק שהממשלה אינה מחפשת פיתרון אמיתי לנושאים של החרדים ומשום כך גם ההחלטה על מירון לא באה כדי להיטיב עם הציבור החרדי. ימים יגידו איזה קלקולים הועדה הזו תנפיק לחיי הציבור החרדי המאורגן כאן בארץ״.

משפחות הנספים בכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הגשימו לו חלום: שמואל אייזיק 'גוייס' למשטרת ישראל

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן