חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח פרחים במבשרת ציון

משלוח פרחים במבשרת ציון מתבצע כשירות של שילוח זר פרחים. הוא יכול להגיע לבית הלקוח, כמו גם לבית או אזור אחר שהלקוח ייעד אליו את המשלוח.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה עושים עם הפרחים שקיבלת במשלוח פרחים במבשרת ציון?

אם קיבלתם משלוח פרחים במבשרת ציון, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שאפשר לעשות כדי למקסם את זמן החיים, החיוניות והרעננות של הפרחים שהתקבלו. ראשית כל, מתבקש לשמור על הפרחים הרחק מטמפרטורות קיצוניות יחסית, רוחות פרצים וכיוצא בזה. הדבר יכול ליצור אפקט מייבש כמו גם להוביל לנבילה מואצת. באופן דומה, כנראה שיהיה נבון להרחיק את הפרחים משמש חשופה (אלא אם כן זה בהנחיות הגידול), ועל כן במרחק מה מחלונות. הרבה מהפרחים ייהנו יותר מתנאי מזג אוויר קרירים או צוננים יותר. שוב, בהתאם להנחיות הטיפול. נוסף על כך, באם משלוח הפרחים הגיע עם מארז פלסטיק מסוים, מתבקש להסירו במועד האפשרי. ואם מניחים את הפרחים בבית, אז להרחיק מנתיב עשן של סיגריות, או מסביבת פירות. פירות יכולים לשחרר גזים שיכולים שלא להיטיב עם הפרחים.

טיפים לגבי משלוח פרחים במבשרת ציון

אילו טיפים יכולים להתאים לגבי משלוח פרחים במבשרת ציון? ובכן, באם כבר התקבלו הפרחים ורוצים לעזור להם להפגין חיות וחיוניות, אפשר לשמור את האגרטל מלא במים. חלקים מהגבעול של הפרח צריכים להיות תחת המים, אך לא כל הגבעול.  מומלץ מאוד להוסיף תוסף למים, שרוב חנויות הפרחים מוסיפות למשלוח הפרחים. התוסף שומר על רעננות הפרחים והמים. בנוסף, ככל שיש יותר מים לאורך יותר זמן כך הפרחים יכולים לשתות יותר מהם. כמובן, עד מידה מומלצת מסוימת. באם הפרחים לא נמצאים באגרטל אלא במעין סלסלה או במיכל עם קצף/ספוג, אפשר להוסיף מים חדשים מדי יום. באם המים נראים קצת "מעוננים", כנראה שזה הזמן להחליפם. שימו לב לזר ואיך הוא נראה. ובאם יש עלים ו/או גבעולים מתים או נובלים – פשוט להסיר אותם מן הזר.

איך מחליפים מים עבור משלוח פרחים במבשרת ציון?

בואו נדבר על שמירה של אורך חיי הפרחים בזר ועל החלפת מים, עבור פרחים שהתקבלו כהזמנה של משלוח פרחים במבשרת ציון. כאשר רוצים להחליף מים באגרטל, כדאי שתדעו שיש דרך שחנות פרחים ממליצה עליה. כאן נרצה להציע כמה דגשים: אפשר להתחיל את הטיפול עם הסרה של פרחים נובלים או מתים מהסידור. ולאחר מכן להוציא גם את "החלקים הבריאים", כדי לשטוף את הכלי המכיל של הפרחים (יהא זה אגרטל או דבר אחר), לנקות היטב עם מים וסבון. אולי עם סבון מהסוג המתאים והאורגני, שגם העקבות הכימיקליים שלו מסתדרים נאמנה עם צמחים. זאת כדי לשחרר בקטריות שביכולתן להשפיע על איכות המים הנספגים על ידי הפרח ובכלל, וחשיפתו להן. ובאם יש תכשירים בריאים, טבעיים ותומכים לחיי הפרח, אפשר לשלב אותם לאחר שהכלי נוקה והפרחים הוחזרו למקומם. (נמליץ לוודא את איכותם ומידת הטבעיות שלהם). מומלץ מאוד גם לחתוך את החלקים הרקובים שנוצרו בתחתית הגבעול, בסכין חדה, בזווית, כמה סנטימטרים מסופו. חדות הסכין תאפשר את החיתוך, על פני "המעיכה" של הגבעול. גם שימוש במספריים גדולים הוא אפשרי. החיתוך החד יאפשר וייתן פוטנציאל לספיגה רבה יותר של מים. אם הגבול יימעך בתהליך "החיתוך", זה דווקא יפריע לספיגת המים. על כן, יש לחתוך במודעות ובדיוק.

האם נכון לתת טיפ עבור משלוח פרחים במבשרת ציון?

יש כל מיני דעות לגבי טיפים עבור משלוח פרחים במבשרת ציון. באופן עקרוני עקב כך שמדובר כאן על שירות של משלוח, אפשר שזה יהיה נדיב ומתחשב, בסך הכל.  טיפ יכול להיות מסכום ההזמנה אם הזמנתם לביתכם ואתם יודעים את עלותה, או פשוט סכום כסף מסוים "שמרגיש" נכון במאורע עצמו. כמו גם, במקרים מסוימים מי שמקבל את הפרחים יכול להיות מופתע ולא לשקול את האפשרות הזאת, אלא להתרכז בחוויית הקבלה של הפרחים. וייתכן שהאדם שמשלח לו את הפרחים יכול פשוט ליהנות מהחוויה יחד איתו. ועל כן, הדגש יהיה על חיבור אנושי. כך או כך, חיבור אנושי הוא זה שמוביל את הפעולות שלנו, ואם החוויה שלו תהא זו שגם תוביל לטיפ, הרי שזה מבורך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן