חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי קיץ 2021 לכל המשפחה בטיילת ארמון הנציב בירושלים | כל הפרטים 

משה ליאון
מיזם "תנועה רוח אירוח: מפגשים שמניעים את הגוף ואת הלב" יוצא לדרך ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים ובשותפות עיריית ירושלים והמשרד לענייני ירושלים ומורשת.

מגוון סדנאות תנועה, מפגשי רוח, סיורים והופעות של הרכבים ירושלמיים בטיילת ארמון הנציב. ראש העיר ירושלים, משה ליאון:"מי שלא יגיעו לירושלים לפחות פעם אחת בקיץ הזה יפספסו חוויה מרגשת וייחודית״.

תושבי העיר ירושלים ומבקרים בעיר מוזמנים בחודשים יולי–אוגוסט לסדרת מפגשים נעימים ומרחיבי אופקים לכל הגילים וללא תשלום.

הפעילויות יתקיימו בטיילת ארמון הנציב בירושלים, מקום המהווה מוקד תיירותי ומפגש בין זרמים, עדות ומגזרים שונים. במיזם מגוון של אירועים ופעילויות: מקיטיאדו ועד סדנאות ציור והיפ הופ לילדים, מקונג פו דאנס ועד נפלאות הצ'י קונג, עם שיחות על חודש אלול, סיורי Walk and talk באזור, הופעות מוזיקליות באנרגיות טובות ועוד.

מיזם 'תנועה רוח אירוח' מספק מקום מפגש בין משתתפים מכל הדתות והזרמים, כשאחד האירועים המרתקים בהקשר זה הוא "מפגש ולימוד בשתי שפות" של יונתן ארנון שיתקיים ב־6 ביולי, במהלכו יכירו המשתתפים זה את זה דרך המיינדפולנס – מפגש דיאלוג נדיר וייחודי בין צעירים דוברי עברית וערבית. "אחרי תקופה שבה החלומות נסדקו, אפשר לנסות שוב לחלום יחד בעזרת טכניקת המיינדפולנס, בליווי מוזיקה, שיחה ושיתוף בקבוצות קטנות", מוסבר בתוכנייה של האירוע.

יומיים אחרי, ב־8 ביולי, תנגן במקום תזמורת "פירקת אל נור" באירוע מוזיקלי הכולל רפרטואר עשיר של סגנונות מוזיקה ממרוקו, מצרים, עיראק, ישראל, סוריה ולבנון, לצד פיוטים ומוזיקה ישראלית. וכך אירועים אלו ימשכו לאורך כל הקיץ ויציעו למשתתפים לקחת לעצמם פסק זמן מהיום־יום, להכיר עולמות חדשים ולהרחיב אופקים על רקע הנוף הירושלמי היפהפה של הטיילת.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "אין כמו הקיץ הירושלמי! עיריית ירושלים מציגה קיץ גדוש בהפתעות, פעילויות ועשייה תרבותית פורצת דרך. מי שלא יגיעו לירושלים לפחות פעם אחת בקיץ הזה יפספסו חוויה מרגשת וייחודית – כמו שרק העיר ירושלים יודעת להפיק".

משה ליאון
רה"ע משה ליאון, צילום: אודי דוד בן דוד
בנק יהב מאפשר החל מהיום לשלם גם ב-Apple pay | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן