חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אביב קינן, ששימש ראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים, הודיע שיעזוב את תפקידו | כל הפרטים

אביב קינן

אביב קינן, ראש מינהל החינוך בחמש השנים האחרונות, הודיע היום כי לאחר פתיחת שנת הלימודים הקרובה, בחמישה עשר באקטובר, יסיים את תפקידו.

בין אביב לעירייה סוכם כי אביב ידאג לפתיחת שנת הלימודים הקרובה באופן מושלם ויקיים העברת תפקיד מסודרת למחליפו.

עיריית ירושלים תפעל למינוי מחליף בהקדם, ע"פ כל הכללים.

ראש העיר, מר משה ליאון אמר: "קיבלתי את הודעתו של אביב על כוונתו לסיים את תפקידו. יש לי הערכה גדולה לעבודתו ולתהליכים שהוביל במערכת החינוך הירושלמית.

אני יודע שהתהליכים התקדימיים שאביב הוביל, ימשיכו ללוות אותנו קדימה. אני סומך על הצוות המקצועי המצויין במינהל החינוך של ירושלים שימשיך ויצעיד את החינוך הירושלמי קדימה".

מחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "קיבלנו את הודעתו של אביב על רצונו לסיים את תפקידו כמנהל מינהל חינוך ירושלים. אביב הוא איש מיוחד, איש חינוך ברמ"ח אבריו, חי את התחום, מקדם חדשנות, יצירתי והצליח להתמודד ביד רמה עם מערכת החינוך ברשות הגדולה והמורכבת ביותר בארץ, ואף להביאה להישגים חסרי תקדים, עד לקבלת פרס החינוך הארצי, זה לא מכבר.

בכשרונותיו, אני בטוחה שאביב יצליח בתפקידו בכל אשר יפנה. אני מבקשת לאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. בימים הקרובים, אנחנו נשקול אפשרויות לגבי מינוי מנהל מנח"י חדש".

ראש מנחי היוצא, אביב קינן: "ביקשתי מראש העיר משה ליאון לסיים את תפקידי אחרי יותר מחמש שנים מופלאות בירושלים.

הפכנו יחד את ירושלים לבירת החינוך של ישראל. עיר בה מתקיים אמון גדול בין כל שותפי המערכת, מקדמת שוויון הזדמנויות אמיתי ומקדמת חדשנות וחינוך רלוונטי. רק בחודש האחרון אירחנו 2300 אנשי חינוך מכל הארץ שבאו ללמוד על החינוך הירושלמי.

אני מבקש להודות לראש העיר משה ליאון על התמיכה, החברות, הגיבוי, האהבה שלו לילדי וצוותי ירושלים. כמו כן, מבקש להודות לחגית משה, מחזיקת התיק, אשת החינוך והמעש, על ההליכה המשותפת.
מבקש להודות לכל עובדי מינהל החינוך המופלאים, למנהלי בתי הספר ולצוותי החינוך של ירושלים, שאין עליהם בכל העולם"

אביב קינן
צילום: נועם פיינר

אסון בירושלים: צעיר שרכב על אופנוע נהרג בתאונה | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן