חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המנהלת החדשה של תיכון אמית ממלכתי טכנולוגי ירושלים: בת שבע סיגאוי | כל הפרטים

בת שבע סיגאווי, המנהלת החדשה של אמית

בת שבע סיגאוי היא המנהלת החדשה של תיכון אמית ממלכתי טכנולוגי ירושלים. לתפקיד המנהלת היא נכנסה השבוע, יחד עם התחלת השנה ה-29 שלה בתיכון. "עבדתי כמעט בכל תפקיד בבית הספר – למדתי, צמחתי, התפתחתי, שאפתי, חלמתי, נהניתי, ועדיין… עד שהגעתי השנה להיות מנהלת המקום שהפך לי לבית", היא מציינת בסיפוק. "אני אוהבת כל כך את בית הספר, את התלמידים והמורים וחשה זכות גדולה לעבוד במקום שאני כה אוהבת".

האני מאמין של סיגאוי הוא ש'אין דבר העומד בפני הרצון', "ולכן חשוב לעודד את התלמידים לחלום ולהעז מעבר למגבלות המציאות. עלינו כאנשי חינוך לעזור להם לחבר את המילה "רוצה" למילה "יכול" ולתת להם את הכלים להאמין ביכולתם".

סיגאוי, בת 53, נשואה ואמא לארבעה. שלושה מהם משרתים כיום כקצינים בצה"ל, והצעיר עתודאי.

"הגעתי לתיכון אמית לפני 29 שנים כאשר התלמידים שהגיעו אליו קיוו לסיים עם 12 שנות לימוד – וברבות השנים ועם צוות מסור ונחוש, אנחנו מצליחים להוביל מעל ל 50% מהתלמידים לבגרות מלאה, ומעל ל 80% מהתלמידים עם תעודה טכנולוגית. זהו תיכון מקצועי שנותן מענה לתלמידים שתיכון מקיף עיוני לא יכול לתת".

בתקווה שהקורונה לא תתפשט, אבל גם אם כן – יש לה לא מעט תכניות לשנה הקרובה. "גודל המסגרת שלנו מאפשר למידה מקרוב ומרחוק. התלמידים שלנו מוכשרים לקחת אחריות על למידתם באופן עצמאי, ויציינו זאת באירועי שיא של למידת חקר אישית וקבוצתית, הם ימשיכו ללמוד במרחבים רחבי הידיים הקיימים בבית הספר ולהציג את תוצריהם באמצעות עמידה מול קהל, שימוש בכלים טכנולוגיים וכדומה".

"בנוסף השנה נשים דגש על חיזוק תחושת השייכות של התלמידים למדינה, לקהילה, למשפחתם ולבית הספר – זאת על ידי חיבורים עם הצבא בהכנה לצה"ל, גדנ"ע, הכנה אינטנסיבית לצו ראשון, יציאה לצו אחוד ויום בעקבות לוחמים. נמשיך השנה עם ההכנה למסע לפולין במסגרת משלחת נשות הדסה. נקיים את המעורבות החברתית השבועית בפעילות בקהילה – התנדבויות בסח"י, בבתי אבות, גני ילדים, אירוע שיא ביום המעשים הטובים לטובת הקהילה ועוד".

סיגאוי מחליפה בתפקיד את אתי יצחקי, שעוברת לאתגר הבא: ניהול בית הספר שש שנתי אמית נחשון במועצה איזורית חבל מודיעין. במהלך ארבע שנות ניהול מוצלחות בתיכון אמית טכנולוגי ממלכתי בירושלים, הוא נבחר תחת ניהולה לתיכון המוביל בירושלים-תיכון 'מגדלור' החונך בתי ספר נוספים, בפרט בנושאים של הובלת תהליכי חדשנות והתפתחות.

המנהלת היוצאת אתי יצחקי אמרה: "שמחה מאד להשאיר את בית הספר בידיים המקצועיות המשובחות והטובות של בת שבע היקרה, אשר הייתה השותפה המרכזית שלי להובלת בית הספר ותשאר חברה שלי לנצח נצחים. לחיי ההתחלות החדשות".

בת שבע סיגאווי, המנהלת החדשה של אמית
צילום: יח"צ אמי"ת

חדש – השיעור שהתלמידים מלמדים: אליסף פרץ מתארח בפודקאסט מיוחד לבני נוער

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן