חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place בשיתוף פעולה ייחודי עם מד"א | כל הפרטים

אורבן פלייס בשת"פ עם מד"א
למען הקהילה: רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place בשיתוף פעולה בדמות מבצע התרמות דם עם מגן דוד אדום – לצורך העלאת המודעות לנושא.

היום רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Placeיצאה בשיתוף פעולה למען הקהילה עם מד"א – בדמות התרמות דם. חיבור זה נוצר לאחר פנייתה של תהילה גרוס, מנהלת רשת Urban Place. למען מטרה חשובה זו הגיע למקום צוות מד"א אשר אייש את בית הכנסת במתחם לצורך הגעתם של הממברים להתרמת דם.

לצורך הירתמותם של הממברים במתחם יצרו דף הרשמה אינטרנטי תוך ליווי של פרסומים ברשתות החברתיות על מנת להגיע למספר כמה שיותר גבוה של התרמות דם. רומן לוי, מנכ"ל ומייסד שותף ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place: "אנחנו גאים לקחת חלק יוזמות למען הקהילה. אין ספק כי ערך הנתינה בסופו של דבר מעניק קבלה חסרת תנאים ומרובה באהבת חינם".

לדברי תהילה גרוס, מנהלת רשת מתחמי העבודה המשותפים :Urban Place , "פעם אחר פעם אנחנו נוכחים לראות שמעבר לאירועים וליוזמות השוטפות הממברים אצלנו מעוניינים לבצע יוזמות למען הקהילה. מבצע התרמות הדם בשיתוף הפעולה עם מד"א הוא ללא ספק צעד מבורך שמהווה היבט נוסף להעלאת המודעות של הצורך בהתרמות דם".

אורבן פלייס בשת"פ עם מד"א
צילום: URBAN PLACE

עיר הבירה 2021: פסטיבל הבירה בירושלים חוגג שישה עשר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן