חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם רשת הממתקים הכי מיוחדת בארץ תגיע לירושלים?

סוויט טיים

את השם ״סוויט טיים״ בטח רובכם שמעתם. אפשר להגיד שכיום סוויט טיים היא רשת הממתקים הכי מתוקה , טעימה וצבעונית שיש בארץ. בחנויות הרשת תוכלו למצוא ממתקים וחטיפים בטעמים מיוחדים שמגיעים היישר מחו״ל.

סוויט טיים
צילום: יח"צ

הסיפור המיוחד של סוויט טיים החל בחנות ממתקים אותנטית בירושלים, עם זאת הבינו בעלי הרשת שהגיע הזמן לחדש ולהביא משהו אחר ומיוחד.

בצעד אמיץ החליטו לפתוח בשרונה מרקט בתא דוכן מיוחד של מוצרים תוצרת חו״ל, לאחר זמן קצר הבינו בסוויט טיים שאנשים מאד אוהבים את המוצרים שמגיעים מחו״ל והחלו לפתוח סניפים נוספים באותו קונספט מיוחד.

כעת הרשת מונה כ7 סניפים , שרונה מרקט ת״א, עזריאלי אילון, עזריאלי ת״א, G כפר סבא, קניון עופר פתח תקווה, גרנד קניון באר שבע ועזריאלי מודיעין, בנוסף לזה חנויות חדשות של הרשת יפתחו ברחבי הארץ, האם ירושלים היא אחת מהם? אנחנו נוטים להאמין שזה יקרה בקרוב.

סוויט טיים
צילום: יח"צ

החנויות שמעוצבות כממלכת ממתקים בשלל צבעים גורמות לנו פשוט להכנס ולהתאהב. הקונספט המיוחד של הרשת מביא איתו ממתקים ומוצרים מגוונים מכל קצוות העולם. סניקרס, מולטיזרס, אוריאו, הרשיז בטעמים מיוחדים, פרינגלס במגוון טעמים , ריסס ועוד.

במקרר המשקאות תמצאו טעמים שונים של קולה, שוקו בטעמים, תה קר וכמובן הקפה שכולנו אוהבים, סטרבקס בטעמים שונים. עוד בחנות ניתן למצוא סוגים שונים של דגני בוקר, צ׳יטוס בטעמים, קלוגס מיוחדים ולאקיס קרים הם רק חלק מהשמות אותם תוכלו למצוא על המדפים.

חובבי סוכריות הגומי והמסטיקים שבנינו ימצאו במקום סוגים רבים של סוכריות גומי ומסטיקים בצבעים וטעמים שונים.

ולקינוח, אי אפשר לסכם מבלי לדבר על הגלידות והארטיקים שנמצאים במקום, גלידות מולטיזרס, בואנו, אוריאו , מילקה ועוד מגוון רחב של טעמים אשר נמצאים במקררים המיוחדים בכל סניפי הרשת.

אין ספק שסוויט טיים מביאים איתם משהו חדשני, מעניין ומיוחד. הקונספט המצוין של מוצרים שמגיעים מחול מביא את אלינו את הדברים שכולנו אוהבים מבלי לנסוע לשום מקום.

סוויט טיים
צילום: יח"צ

מתחסנים ומחליקים: עיריית ירושלים ממשיכה במבצע החיסונים לנוער מגיל 12

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן