חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלמים? מפגש השייח מביאים את הטעם האהוב עד לתנור ביתכם | כל הפרטים

מפגש השייח

מפגש השייח' הינה רשת מאפיות וקונדיטוריה ירושלמית איכותית ומיוחדת שמתמחה באפייה בטאבון אבן, אשר נבנה במיוחד. המאפייה ידועה כבר למעלה מ-30 שנה בזכות המאפים הטעימים שהיא מציעה והאווירה במקום.

מפגש השייח
צילום: יח"צ

בעבר, בשנות ה-80' המאוחרות, לפני עידן הטלפון הנייד והאינטרנט, כל בני הנוער היו נפגשים בימי שישי במקום מפגש בכיכר בעיר העתיקה, שנקרא "אצל השייח". שם היו אוכלים אבטיח, מלבי, סחלב ובייגלה ירושלמי. בפרוץ האינתיפאדה הראשונה, לא היה ניתן עוד להגיע למקום.

אז עלה הרעיון "להעלות את השייח" למערב ירושלים. הסניף הראשון של מפגש השייח' הוקם בשנת 1990 ע"י בחור צעיר בשם שי נאור ברחוב צרת באזור התעשייה בתלפיות. עד מהרה הפך הסניף למקום בילוי של הירושלמים, והיה לראשון מבתי האוכל בירושלים שהיה פתוח 24 שעות ביממה.

בשנת 2003 הועבר הסניף לרחוב האומן לצורך הרחבה ופתיחת הקונדיטוריה. מאז, עקב הביקוש הרב בקרב הירושלמים למאפים ולמאכלים המיוחדים של מפגש השייח, נפתחו סניפים נוספים ברחבי ירושלים. לאחרונה נפתחו סניפים נוספים גם מחוץ לירושלים.

שייק
צילום: יח"צ

לרשת מפגש השייח' סניפים רבים בירושלים ומחוצה לה ואז הגיע הקורונה, בתקופת הסגרים לא הייתה האופציה להגיע לאכול את הטעם האהוב על כולנו ולכן שי נאור החליט לצאת ביוזמה חדשה ולהביא את הטעם האהוב עד אלינו הביתה.

"אם האנשים לא יכולים לבוא אלינו ולטעום את המאכלים שהם אוהבים, אנחנו נביא את זה אליהם".

בימים אלו ממש תוכלו למצוא ברשתות השיווק רמי לוי את המארזים החדשים שכולנו אוהבים סמבוסקים מכל הסוגים רק להניח על מגש להכניס לתנור ותוך כ-20 דקות סגרתם ארוחה מפנקת וטעימה ביותר בלי הרבה עבודה.

והנה מפגש השייח עושים את זה שוב מי מאיתנו לא מכיר את התחושה שאיך שמתחיל החורף כולנו רוצים סחלב חם של מפגש השייח׳.

כששי נאור הבין שמתקרב הקיץ כינס במהרה את המשפחה העוסקים במלאכה ופיתחו מתכון ייחודי של משקה שתוכלו לשתות רק במפגש השייח – ״אייס סחלב״.

למעלה מחודשיים צוות בראשותו של עומר נאור הבן של שי נאור הבעלים והקונדיטור הראשי של הרשת והמציאו גרסה ‏גרסת קיץ ממרעננת אייס סחלב (חלבי כמובן)! שמגיע עם תוספת של אגוזים קוקוס ורטבים לבחירה פטל/תות/מי ורדים/שוקולד/וניל/ריבת חלב. המרקם אוורירי וקל והטעם משגע.

מפגש השייח
צילום: יח"צ

האם רשת הממתקים הכי מיוחדת בארץ תגיע לירושלים?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן