חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פוענח אירוע אלימות קשה בו נהרג צעיר לפני מספר שבועות

הסכין ששימשה לרצח

חוקרי משטרת ישראל השלימו בימים אלו את חקירת אירוע אלימות קשה בו מצא את מותו צעיר לפני מספר שבועות. כנגד שני חשודים הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות לקראת כתב אישום.

חוקרי מפלג פשיעה אלימה ביחידה המרכזית ירושלים השלימו בימים אלו את חקירת אירוע האלימות הקשה שארע בתאריך 25.6.21 באחד ממושבי מועצה אזורית מטה יהודה שליד בית שמש, במסגרתה נעצרו שני חשודים, קטין כבן 17 ובגיר כבן 21, במעורבות במעשה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט תחת צו איסור פרסום על פרטי הפרשה והשבוע הוגשה כאמור הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים המלווה את התיק לצד בקשת הארכת מעצר של החשודים לה נעתר בית המשפט והאריך את מעצרם עד ליום שישי, 23.7.21, אז צפוי להיות מוגש כתב אישום נגדם.

מחקירת האירוע עלה כי באותו הלילה נפגשו מספר צעירים ביניהם המנוח והחשוד העיקרי (קטין שלגביו קיים איסור פרסום על כל פרט העלול לחשוף את זהותו) במסיבה ביישוב. בהמשך לכך נתגלע ויכוח בין המנוח לחשוד הקטין שלאחריו עזב האחרון את המקום והגיע לבית החשוד הבגיר.

משנודע לבגיר אודות הוויכוח, צייד הבגיר את החשוד הקטין בכלי התקיפה הקטלני ולאחר מכן שב הקטין למסיבה ביישוב אז החל עימות בינו לבין המנוח ובשלב מסוים דקר הקטין את המנוח והביא למותו. מיד לאחר מכן נמלט הקטין מהמקום תוך שמסליק את הסכין ברכב נטוש ביישוב ושב לבית החשוד הבגיר ומאז שהה בבריחה.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו מיד בחקירת האירוע תוך איסוף ראיות וגביית עדויות רבות. כבר באותו הלילה הטיל מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן את החקירה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים. חקירה מקצועית ומאומצת הביאה למעצרו של החשוד הקטין ששהה בבריחה כעבור ימים ספורים והוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת.

בתוך כך, במסגרת החקירה נעצר חשוד תושב בית שמש בחשד למעורבות וסיוע במעשה וגם מעצרו של זה הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה תוך שהחלה להתגבש תשתית ראייתית כנגד השניים ומחר יוגש נגדם כתב אישום על ידי הפרקליטות כאמור.

הסכין ששימשה לרצח
צילום: דוברות משטרת ישראל

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם משלחת שגרירים לארה"ב ולאו"ם בראשות השגריר גלעד ארדן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן