חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית ירושלים מציגה: אבא ואמא – לא, פגיעה ברגשות המתנחלים – כן

השלטים שתלו שוברים שתיקה

השלטים שנתלו על בניין הרשות יוסרו, למרות שעיריית ירושלים לא רצתה להסיר אותם

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מברך על החלטת רשות המיסים. מדובר בשלט פוגעני שפוגע ברגשות רוב מוחץ של תושבי העיר. שלט שגורם לשנאת חינם והסתה. בנין של גוף ציבורי לא אמור לתת במה לתעמולת שנאה של ארגון קיצוני".

כזכור, לפני מספר ימים אמר שי גליק מנכ"ל בצלמו בתגובה למספר שלטים שפגעו ברגשות המתיישבים כשאמרו כי יש למנוע אלימות מתנחלים: "עיריית ירושלים הודיעה היום רשמית כי מותר לפגוע ברגשות המתיישבים. מצער מאוד שסף הרגישות בישראל נעלם ברגע שזה מגיע למתיישבים. אני רק מזכיר שלפי שוברים שתיקה עשרות אלפי תושבי העיר משכונות גילה, פסגת זאב ועוד. אנחנו מקווים שרשות המיסים תתעשת ותדאג שהשלט יוסר באופן מיידי".

גליק שלח מכתב למשנה ליועמ"ש של עיריית ירושלים על מנת שהעירייה תסיר את השלט הפוגעני, וכתב: "לכבוד המשנה ליועמ"ש מר דני ליבמן. הנדון: הסרת שלט פוגעני בכניסה לעיר ירושלים.

מכובדי שלום רב. כל הבא בשערי העיר או תושב העיר רואה שלט ענק בכניסה לעיר שדורש לעצור את אלימות המתנחלים. השלט הינו פרי עטו של ארגון השמאל הקיצוני שוברים שתיקה.

אין כל ספק שהשלט פוגע ברגשות תושבים רובם ככולם. אציין שהעייריה יש לה סמכות להסיר שלטים פוגענים ברגשות. העירייה הסירה שלטים שפגעו בקהילה הגאה כמו אבא ואמא משפחה נורמלית. שמלאנים בוגדים. אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות שאף נתלו על בתים פרטיים. אודה אם כן להסרת השלט באופן מיידי.

אציין בהערת אגב שהבניין אף משמש את רשות המיסים ובעבר היא הורידה שלט פוליטי דומה בטענה שהוא פוגעני".

נזכיר שעיריית ירושלים החליטה להסיר לפני כשלוש שנים שלטי פרסום הקוראים לשמירה על המשפחה הגרעינית בטענה כי מדובר בשלטים פוגעניים אך הפעם העירייה תופסת עמדה אחרת לחלוטין ולאחר מספר הסברים מצד העירייה סיכם המשנה ליועמ"ש, דני ליבמן את מכתב התשובה לגליק וכתב:

" במכלול הנסיבות האמורות, גם אם קיימת אפשרות לפגיעה מסוימת ברגשות חלק מהציבור )אין שום בסיס לטענתך כי התושבים הנפגעים הם יירובם ככולםיי, אין מקום לשנות מההיתר שניתן מהעירייה לפרסום המודעה. פנייתך להסרת השלט נדחית. בכבוד רב, דני ליבמן, עו"ד".

מנגד, ברשות המיסים החליטו לכבד את הציבור וקיבלו את הטענות שהעלה גליק וביקשו להסיר את השלטים המדוברים מעל הבניין אותה משכירה הראשות מיזם פרטי ובכך הסתיימה הסאגה הגדולה של השבוע האחרון בעיר.

השלטים שתלו שוברים שתיקה

יידה אבנים, נעצר, השתחרר ונתפס כשהוא זורק אבנים שוב | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן