חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סילביה מודיליאני מספרת את סוד ההצלחה שלה | כל הפרטים

מודיליאני בחנות התכשיטים

קוראים לי סילביה מודיליאני ועליתי מרומא לפני 8 שנים. התחלתי את העבודה בתחום התכשיטים שם והמשכתי בארץ. אני גיליתי את מטי כמעט במקרה…התקשרתי בשביל משהו אחר ופתאום גיליתי שיש קורס דיגיטלי במטי.

מרכז מט"י
צילום: יח"צ

הייתי תוך כדי הקמת האתר שלי לעיצוב תכשיטים פוליאומרים בציפוי כסף ונחושת.

הייתה צריכה מישהו שיסביר לי לגבי השוק הישראלי, לגבי העולם הדיגיטלי. איך זה עובד, איזה נתונים וחומרים אני צריכה להעלות באתר וברשתות החברתיות כדי להצליח יותר במכירות.

גיליתי את פייסבוק עם אחד היועצים המומחים של מט״י וככה גיליתי עולם שאי אפשר להתעלם ממנו.

התחלתי למכור ומכרתי רק לחברים, כמה אפשרי להתפתח מזה? את חייבת לצאת מהמסגרת הזאת ולשווק את העבודות השונות דרך הרשתות החברתיות ולהגיע ליותר ויותר אנשים.

מרכז מט"י
צילום: יח"צ

בקורסים גם נגענו באפשרויות כניסה של חנויות מקוונות, להיכנס למשל לאתרי מכירות דוגמת עלי אקספרס וכו.

הכי חשוב זה להבין את קהל היעד- אני וחברות שלי מבוגרות וחשבתי שזה קהל היעד שלי, גיליתי תוך כדי העבודה שאני טועה וקהלי היעד שלי הם צעירים וככה גם בעזרת מטי נכנסתי גם לעולם האינסטגרם.

היינו בקורס של עולים, יזמים ובעלי עסקים מתחומים שונים והיה מאוד נחמד בנטוורקינג שלנו ובלמידה המשותפת עם כולם בקבלת כלים וידע בקורס של מטי שעוזרים לנו מאוד בעולם העסקי.

בימים האחרונים, אזרתי אומץ, בעקבות הליווי שהיה לי במטי ופתחתי דוכן של התכשיטים שלי ביריד חוצות היוצר בירושלים. לא הייתי מצליחה ואוזרת אומץ לעשות את זה לבדי. זה רק בזכות הכלים, הידע והליווי שקיבלתי ממט״י ירושלים.

מודיליאני בחנות התכשיטים
צילום: יח"צ

שערורית הפקקים הלא נגמרים בעיר: למה יש תחנות אוטובוס בלי מפרצי כניסה לאוטובוסים ומהי תגובת העירייה?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן