חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתיבת תוכן בצורה טבעית

אם בעבר הרחוק, היה מספיק לכתוב מאמר באיכות ירודה, בתוספת קישורים בשביל לתפוס את המיקומים הגבוהים בגוגל, כיום המצב שונה לחלוטין.

גוגל עשתה סדר בעזרת מספר עדכוני אלגוריתמיים וכיום מנוע החיפוש יודע להבין את השפה האנושית.

כך שכל מניפולציה תיחשף ישר על ידי האלגוריתמים של גוגל ואף עלולה להביא לעונש.

לכן סגנון הכתיבה כיום הוא יותר טיבעי ופחות טכני.

כתיבה טבעית היא לחשוב על הגולש באתרנו:

תחשבו שנייה על הגולש אשר נכנס לאתרנו ורואה מאמר שמתחיל ככה,

  1. עורך דין נהיגה בשכרות, יעזור לכם בנהיגה בשכרות…….

לעומת-

  1. עו"ד לתעבורה משה מזרחי עוסק בייצוג נהגים בעבירת נהיגה

כפי שניתן לראות, במשפט הראשון הכניסו את מילת המפתח "עורך דין נהיגה בשכרות" לעומת המשפט השני שם כתיבת תוכן נעימה וטבעית לקורא.

אז אין ספק שמבחינת הקורא יהיה לו נעים יותר לקרוא מאמר שכתוב נכון תחבירית ובצורה הגיונית.

סיבה נוספת היא עדכוני אלגוריתמיים של גוגל

כפי שכבר צייננו למעלה, כיום המגמה של גוגל היא שמנוע החיפוש ידע להבין את השפה האנושית ואכן ניתן לראות התקדמות משמעותית בתחום.

והיות והמגמה של גוגל היא להבין שפה אנושית ולהביא למחפשים תוצאות שכתובת בצורה טבעית או יותר נכון שפה אנושית, נרצה שהתוכן באתר יהיה כתוב בצורה טבעית וכך גוגל יציג יותר תוצאות לגולש מאתרנו.

האם כתיבה טבעית מורידה את צורך מלשמור על כללי המבנה התיקני של המאמר:

על אף שאנו נרצה לשמור על מבנה כתיבה טיבעי כמה שאפשר, עדיין כול עניין כותרות H צרכים להישמר וכך גם כללי הפיסוק.

אין ספק שגם בכתיבה טבעית יש סימני פיסוק, כגון פסיק ונקודה, מה גם ששימוש נכון בסימני פיסוק משפר את הכתיבה הטבעית.

האם נוכל לוותר לחלוטין על מילות המפתח?

התשובה היא חד משמעית לא רק שנעשה בהם שימוש, בצורה טבעית יותר ולא לפי אחוזים.

אם בעבר היינו, נותנים הוראה לכותב להכניס את מילת המפתח בצפיפות X נניח 3% אז היום ההמלצה היא לשלב את המילה באופן טיבעי בהתחלה באמצע ובסוף.

איך נוכל לכתוב בצורה טבעית יותר לאתר אינטרנט?

אחד הטיפים הטובים בעניין, הוא לחפש שאלות שאנשים מחפשים, ניתן לעשות זאת על ידי התוכנות SEMRUSH ועוד ואחרי שמצאנו שאלות רלוונטיות ננסה לכתוב עליהם תשובות.

טכניקה זו תעזור לכם לכתוב בצורה טבעית.

טכניקה נוספת – היא לכתוב בגוף ראשון, כלומר שהברנד (המותג), ידבר לקורא בגוף ראשון, אין יותר טבעי מזה.

לסיכום כתיבת תוכן בצורה טבעית:

כפי שראינו, מנועי החיפוש הם לא כבעבר והם עברו התפתחות משמעותית וכיום מנועי החיפוש יכולים להבין שפה אנושית. אם בעבר היינו יותר טכנים כיום האיכות של התוכן היא זאת שקובעת.

במידה ויש לכם אתר אינטרנט, חותם המילה מספקת שירותי כתיבת תוכן מקצועיים לכל סוגי האתרים.

המאמרים שלנו, נמצאים במקומות הראשונים בגוגל ואנו מזמינים אותכם לבקר באתר חותם המילה ולהתרשם מהעבודות שלנו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן