חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזל טוב לירושלים – מונה ראש מינהל חינוך חדש לבירה | כל הפרטים

יואב זמרן
יואב זמרן (זימי) נבחר לראש מינהל החינוך (מנח"י) של העיר ירושלים וייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים.

זמרן תושב ירושלים, גדל במערכת החינוך ובכלל זה במגוון תפקידי מפתח במינהל החינוך הירושלמי. משנת 2014 משמש כמשנה לראש מנח"י ומנהל אגף פדגוגיה והטיפול בפרט, הקים את בית הספר הניסויי ארגנטינה וניהל אותו, והוביל את פנימיית 'עין כרמית' לחינוך.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "אני מברך בחום את זימי לבחירתו לראש מינהל החינוך של העיר ירושלים. מדובר בתפקיד מפתח שנוגע כמעט בכל תושב וילדיו, תפקיד משמעותי ומהותי לכל עיר, במיוחד לבירה, על אתגריה. העיר נמצאת בשורת תהליכים משמעותיים, מורכבים ומהותיים בהיבטי החינוך, מהרחבים שידעה זה עשורים.

בכלל זה, חדשנות בחינוך, שוויון הזדמנויות, פיתוח איש למורים ולתלמידים, תנופת תשתיות חינוך לכל תושבי העיר מכל האוכלוסיות והתייחסות כוללת לכל תלמיד בשעות הלימודים וגם לאחריהן.

אני מודה לראש מנח"י היוצא, אביב קינן, על תרומתו הרבה לחינוך בעיר, ומשוכנע כי זימי ינהל את מנהל החינוך ביד רמה כפי שעשה בתפקידיו הקודמים. בפני זימי אתגרים משמעותיים ואני משוכנע שיעשה חיל בתפקידו."

לדברי מנכ"ל העירייה, איציק לארי: "זימי הוא האדם הנכון במקום הנכון, בעת הזו. אני משוכנע שבהובלתו את מנהל החינוך, ירושלים בעשור הקרוב תמשיך ותמריא בכל מובן."

יואב זמרן
צילום: ארנון בוסאני

פיגוע דקירה שני בתוך יממה: שני פצועים בינוני ואחד קל כתוצאה מפיגוע דקירה סמוך לתחנה המרכזית בירושלים; המחבל נוטרל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן