חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד חג הסוכות: מעדניית שרולה מציגה מבחר סוגי בשר מיוחדים

מעדניית שרולה

מעדניית שרולה מציגה מבחר סוגי בשר מיוחדים לערב חג סוכות
מעדניית שרולה הממוקמת בדרך בית לחם 84, שכונת בקעה בירושלים מציגה בפנינו מבחר עשיר של רעיונות וסוגי בשרים מיוחדים להכנה לערב החג.

מעדניית le Charolais הינה מעדניית בשרים בוטיק שנפתחה בדיוק לאחר הסגר השלישי בשנת הקורונה.

שרולה היא מעדנייה המתפארת במבחר בשרים עשיר ואיכותי, צריך לראות בעיניים כדי להבין את הרמה ואפילו מומלץ להגיע כדי לטעום מהמנות המוגשות במהלך השבוע לסועדים.

מעדניית שרולה
צילום: רוח גבית

במעדניה ישנם מחלקות רבות: מחלקת ״שרקוטרי״ צרפתית עבודת יד בכשרות מחפוד – נקניקים מיושנים בשיטה צרפתית, מחלקת ״רוטיסרי״ שצולה את כל חלקי העוף בסגנון בישול ייחודי צרפתי ומחלקת עגל חלב טרי.

ומחלקה הכוללת את מיטב מוצרי פרימיום מצרפת – מטבלים, מוצרי מעדנייה נלווים לבישול, פטיפורים, תבלינים וכו'. כמובן שבסוגי הבשרים ניתן למצוא את מיטב הבשרים , קבב, אנטריקוט, סינטה, פילה והכל ברמת פרימיום גבוהה מאד.

כמובן, לאור התקופה האחרונה שבה האהדה לקרפצ׳יו איכותי עלתה, תוכלו גם להגיע אל שרולה ועם מכשיר המיועד לכך יכינו לכם מנות קרפצ׳יו טריות וטעימות במיוחד לפתיחת ארוחת החג.

בשרולה ישנה ייחודיות רבה לעומת מעדניות וקצביות רבות בארץ, לא פעם קורה שמגיעים לקצבייה בוחרים נתח שנראה טוב בעין מגיעים הביתה טועמים ומגלים שזה לא מה שציפיתם…

בשרולה רוצים שתצאו מרוצים ותהנו מארוחה טעימה במיוחד ולכן תוכלו לבחור נתח ולהכין בעצמכם על פלנצ׳ה חשמלית פרוסה ממנו על מנת לדעת האם זהו הנתח אותו אתם רוצים, כמובן שעם כוס יין וזיתים בצד.

מעדניית שרולה
צילום: רוח גבית

המעדנייה מעוצבת בסגנון מודרני, קווים נקיים בשחור ולבן תוך שימת דגש על הנתח העיקרי של המקום- הבשרים. ויטרינת בשרים ומאחוריה חלון ראווה למקרר יישון הבשרים.

אז בזמן שאתם תכינו את ארוחת החג הבטן תתחיל להרגיש רעב ובטח שגם הילדים כבר יהיו חסרי סבלנות אז במקום לעצור את הבישולים לחג ולדאוג גם לארוחת צהריים מצאנו לכם פיתרון!

תרימו טלפון לשרולה והצוות יכין לכם משלוח עד הבית של ארוחת צהריים מדהימה שתוכל לכלול: כריך מבאגט קריספי צרפתי אמיתי עם מבחר נקניקי פרימיום בעבודת יד. בנוסף, מידי יום ישנו תבשיל יומי, מבחר של מעל 100 סלטים בייתים מובחרים.

ניתן בנוסף להרכיב מגשי אירוח מיוחדים הכוללים: נקניקים, נתחי בשר, פטיפורים מלוחים ופטיסרי צרפתית.

כל מוצרי המעדנייה בכשרויות מהודרות – כשרות חלק מחפוד וחלק עטרה. המעדנייה פתוחה מראשון עד חמישי בשעות 8:00-20:00 ובימי שישי 7:30-15:00.

את כל מוצרי המעדנייה ניתן לאכול במקום, לקחת הביתה באיסוף עצמי או להזמין במשלוח לכל אזור ירושלים וסביבתה.

מעדניית שרולה
צילום: רוח גבית

בדרך לכתב אישום: הצהרת תובע נגד סב החשוד בעבירות מין בנכדתו הקטינה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן