חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיכיתם להם? וולט עולים לירושלים – ואיפה אפשר להשיג את השירות:

 

וולט תחל פעילות ברחבי ירושלים בעוד 11 ימים, עם למעלה ממאה מסעדות וצפי לעשרות אלפי לקוחות חדשים. זו ההרחבה המשמעותית ביותר של פלטפורמת המשלוחים הפינית בישראל מאז השקתה בתל אביב בשנת הפעילות 2018.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״הכניסה של וולט תכניס תנועה חדשה ומשמעותית לכלכלת העיר.״ מנכ״לית וולט: ״זהו כבוד גדול להגיע לירושלים ואנחנו מתכוונים לעבוד קשה כדי להצליח לתת לירושלמים חווית צריכה מתקדמת.״

ירושלמים וירושלמיות – תכינו את היישומונים ותתחילו להכיר את התיקים הכחולים: וולט תתחיל לפעול בעיר הבירה החל מה-18 באוקטובר. מזה מספר חודשים פועלת וולט לגיוס שליחים וצירוף מסעדות כדי לבצע את ההרחבה הגדולה ביותר שלה מאז ההשקה בתל אביב בסוף 2018. כעת חושפות וולט ישראל ועיריית ירושלים את מועד ההשקה הרשמי של פעילות פלטפורמת המשלוחים בעיר, שמות של מסעדות בולטות שיצטרפו ואת אזור הפעילות הראשוני ואלה שיהיו בהמשך.

בין כמאה המסעדות הראשונות שהצטרפו ישנן חלק ממוסדות האוכל המוכרות בעיר, הליך צירוף המסעדות החל בקיץ ויתרחב לאחר שפעילות וולט תחל בעיר. שליחים רבים כבר גויסו וצוידו כדי לכסות את העיר ההררית ביותר שוולט תפעל בה בעולם. פעילות השליחים בעיר תהיה בעיקרה על קטנועים – בשל המבנה ההררי הייחודי של העיר.

אזורי הפעילות הראשוני של וולט, מיד עם ההשקה, תכלול את אזורי התעסוקה המרכזיים בעיר כמו קריית הממשלה בגבעת רם, אזורי ההייטק בהר חוצבים ובמלחה, מרכז העיר ומתחם התחנה.

וולט בירושלים, צילום: יח"צ

מבין שכונות המגורים אליהן יגיעו השליחים הכחולים עם הרבה כיף בשלב ההשקה יהיו הקטמונים, תלפיות מזרח, בית הכרם, קרית היובל, גבעת משואה, רמות, נחלאות, ארנונה, בקעה, תלפיות, המושבה הגרמנית, קטמון הישנה, ניות, רחביה, רסקו, אבו תור, בית צפאפא, שייח ג׳ראח והמושבה האמריקנית. לאחר מספר חודשי הרצה יתרחב השירות לכיוון גילה והר חומה בדרום העיר וצפונה לכיוון הגבעה הצרפתית ורמת אשכול.

לדעת כל מה שקורה בירושלים I הצטרפו לרשת הקבוצות השקטה – 'עדכוני ירושלים' בלחיצה כאן

 

וולט ישראל קיימו במשך החודשים האחרונים תהליך כניסה לעיר בשיתוף עם אגף קידום עסקים בעיריית ירושלים כולל מפגשים עם הנהגת המסעדות ושוק מחנה יהודה. בשבוע האחרון התקיים מפגש עם ראש עיריית ירושלים, הנהלת העיר, והרשות לפיתוח ירושלים לתיאום הכניסה כך שתטיב עם העסקים הירושלמים ותושבי העיר.

וולט בגשר המיתרים, צילום: יח"צ

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״הגעתה של וולט לירושלים היא תוצאה של עבודה מאומצת שארכה כשנה בין עיריית ירושלים לוולט. הפגישה הראשונה שלי מולם נערכה לפני כשנה והיום אנו מתבשרים על קצירת הפירות. אני מברך על כניסתה של כל חברה חדשה לעיר ובטח חברה בסדר גודל כמו וולט.

ירושלים היא כוח כלכלי אדיר במדינת ישראל. הכניסה של וולט לירושלים תכניס עוד תנועה כלכלית מבורכת למסעדות בעיר ותנגיש את מרכולתם באותו סטנדרט גבוה שיש במקומות אחרים בארץ ובעולם. אני בטוח שמהמהלך הזה ירוויחו העסקים הירושלמים, תושבי ירושלים ועשרות אלפי העובדים המועסקים בעיר ונכנסים אליה מדי יום.״

מנכ״לית וולט ישראל ליאור אשכול אמרה היום: ״וולט מחכה לעלות לירושלים ומתכוונת לתת לכל ירושלמי להנות מהסצנה הקולינרית הירושלמית המצוינת יחד עם השירות המעולה שאנחנו יודעים לתת. הביקוש מצד תושבים ועסקים בירושלים לפלטפורמת וולט גבוהה כבר זמן רב. מבחינתנו זהו כבוד גדול להגיע לירושלים ואנחנו מתכוונים לעבוד קשה כדי להצליח לתת לירושלמים חווית צריכה מתקדמת המבוססת טכנולוגיה.״

וולט, גם בייגלה. צילום: יח"צ

 

ירושלמים: בין הערים המובילות בארץ בחיסון תושבים ועדיין יש עוד כאלו שלא התחסנו I כל הנתונים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן