חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש בירושלים – מטרו מוטור השיקה את אולם התצוגה הראשון – "מטרו הבירה"

 

מטרו מוטור השיקה את אולם התצוגה הראשון "מטרו הבירה"

הייבואנית המובילה של הכלים הדו גלגליים ורכבי השטח מראה נוכחות ופתחה חנות בירושלים, בכירי החברה ואורחים רבים הגיעו לברך


מטרו מוטור, ייבואנית ומשווקת כלים דו גלגליים ורכבי השטח המובילה בישראל, השיקה ביום השישי האחרון את אולם התצוגה הראשון של החברה בירושלים –  "מטרו הבירה". האולם החדש אשר נחנך בהשקעה של כארבעה מיליון שקלים, ממוקם באזור תעשיה של שכונת תלפיות ומשתרע על גודל של 370 מ"ר. מדובר בבשורה חדשנית ומרעננת עבור תושבי הבירה, שכעת יוכלו להנות ממבחר המותגים המובילים בעולם קרוב לביתם.

אל האירוע הנוצץ כאן בירושלים התייצבו כלל בכירי החברה והעובדים, בראשם גדי אבירם יו"ר ובעלים מטרו מוטור ו מנכ"ל החברה תומר קומרוב אשר הגיעו לברך.

בין הלקוחות הראשונים מהאזור שכבר הספיקו לפקוד את החנות ולהינות מאוירה של כיף, הגיעו גם אורחים רבים ומכובדים שעלו לירושלים לכבוד המאורע,  בין היתר נצפו שני הפרזנטורים של החברה שחקן הטלוויזיה והתיאטרון גיא אריאלי והמלוהק הטרי של מותג הטרקטורונים המוביל הACCESS הכוכב אסי בוזגלו, אשר הגיע מלווה גם באשתו עדי.

החנות החדשה בפייר קניג, צילום: רונן טופלברג

האולם החדש של החברה, יציע מגוון רחב של כלים דו גלגליים ורכבי שטח של המותגים והדגמים המובילים בעולם, אשר מייובאים ומשווקים על ידי החברה בבלעדיות. בין הכלים המוצעים מקטגוריית הדו גלגליים ניתן יהיה למצוא את מותגי העלYamaha  , Sym וkawasaki . מבין הטרקטורונים ורכבי השטח, מוצעים המותגים Access וSegway .

בנוסף לאולם החדש, נפתח בעיר גם מוסך שירות "מטרו הבירה", הממוקם ברחוב התעשיה 5 והוא מעניק שירותים לכלל הכלים המוצעים על ידי החברה.

מטרו מוטור רואה בהגעה לירושלים, העיר הגדולה בישראל,  צעד טבעי אשר יענה על  הביקוש הרב שנוצר בקרב תושבי הבירה לכלי תחבורה דו גלגליים. בחברה, עדים לשינויים בהרגלי הנסיעה שמאמצים תושבי האזור בשנים האחרונות, זאת בין היתר עקב הצטברות עומסי תנועה רבים בעיר ולאור מצוקת החניה הקשה שנוצרה.

מטרו מוטור ירושלים, צילום: רונן טופלברג

במטרו מוטור מזהים מגמה הנוטה למעבר לכלי תחבורה גמישים יותר, ומעניקים לנוכחות של החברה בעיר חשיבות רבה מאוד. הדבר נכון הן לאור הביקוש הגדול והן לאור העובדה כי באזור מתגורר קהל לקוחות רחב ונאמן של החברה. מטרו מוטור הציבה לעצמה מטרה להקל ולהנגיש את שירותיה לרווחתם ולכלל קהילת הרוכבים באזור.

תומר קומרוב מנכ"ל מטרו מוטור אמר בפתיחה: "אנו שמחים וגאים לפתוח את אולם התצוגה הראשון של החברה בירושלים בירת ישראל. אני מזמין את כלל תושבי האזור להגיע ולהתרשם מהיצע הכלים הגדול ומהמותגים המובילים שאנו מציעים לקהל הרחב. תהנו וסעו בשלום".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן