חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממסדרונות הכנסת בירושלים היישר לרדיו צפון-ללא הפסקה


היא-צעירה שאפתנית בת 26 וכבר עם רזומה מרשים בתחום התוכן ויותר מכך, יועצת לשרת החינוך

הוא-יוצר ויוזם, בא מעולם התיאטרון והקולנוע, החל את דרכו כבר בגיל 6, כותב לילדים, במאי ומחזאי מוח קודח אשר מייצר כל הזמן.

יחד הם זוג, בחיים ומאחורי המיקרופון, הכירו את ניקול ברסלב ואסף שלמה.

הרבה זוגות בחיים ניסו להביא את החיים האישיים-זוגיים ולשלב אותם בחיים המקצועיים ולהישאר גם אינדיבידואל, הרבה גם לא הצליחו. ניקול ואסף יצקו כל כך הרבה תוכן לחיים הפרטיים שלהם שאין סיכוי שהדבר יעלם ובוודאי לא תוכלו להתעלם וביחד הם בהחלט צוות מדליק ומנצח.

אז מי הם למעשה?
ניקול ברסלב, בת 26.
בגיל 23 סיימה תואר ראשון בתקשורת וכבר בזמן לימודיה היתה פעילה באגודת הסטודנטים ושימשה כיו"ר ועד מנהל, דבר לא שגרתי ובהחלט מבורך.

עוד בהיותה נערה צעירה, לפני הגיוס לצה"ל החלה ניקול לחלק פלאיירים ברחוב, תודעה פוליטית הייתה לה ממש מינקות, הפוטנציאל המנהיגותי והדעתנות זעקו לשמים, אי אפשר היה להתעלם מניקול. בכירים בעולם הפוליטי זיהו את הזיק בעיניה, דחפו לקדם את הילדה ותוך זמן קצר מצאה את עצמה ניקול במסדרונות הכנסת וישיבות ממשלה.

ניקול אישה חזקה ויצירתית לא ויתרה על החלום שלה לעשות עוד דברים ובמקביל לעיסוקיה בזירה הפוליטית המשיכה לעסוק ביצירת התוכן: סרטונים ברשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. חלק מהם אף הגיעו למיליוני צפיות. ניקול כותבת, ועורכת בעצמה הכל.

בזמן פועלה שיתפה פעולה עם גופי תקשורת גדולים ומפורסמים נוספים כמו: "טדי", שרוטונים, נסרין, ישראל היום, פרטנרTV וכוכבי רשת, עסקים, סטנדאפיסטים ועוד. משם המשיכה את פעילותה בתקשורת כמגישה מהדורת הצפון ב"מאקו" והתמנתה לתחקירנית סמויה בתכנית חיסכון, היתה עוטה סיפור כיסוי ומתעדת במצלמות נסתרות.

כיום כאמור משמשת ניקול כיועצת לשרה יפעת שאשא-ביטון ולומדת לתואר שני.

אסף שלמה, החל את דרכו כבר בגיל 6 בהצגות ילדים והופיע בכל רחבי הארץ. כשהתבגר הצטרף ללהקת הנוער "השכנים של ציץ'" ממנה יצאו לא מעט כוכבי ילדים ונוער, בשירותו הצבאי שרת במדור הפקות וכבר אז היה לפורץ דרך אומנותי כשמונה לבמאי הראשון בצה"ל בתקן.

במהלך השירות ביים וכתב עשרות הפקות שחלקן הופיעו בהצלחה רבה מחוץ לגבולות הצבא. בהמשך מנחה שעשועון הטלוויזיה "חכם בלילה" בערוץ 10. במקביל ממשיך ליצור לתיאטרון ולטלוויזיה, משמש עורך משנה בערוץ הילדים וכותב תכנים. ב2014 מתמנה למנכ"ל תיאטרון ילדים ונוער "תיאטרון מפגשים" – העלה לראשונה את "גריניטיני" הצגת הילדים הראשונה שמשלבת אנימציה ומתורגמת בזמן אמת לשפת הסימנים.

במקביל כותב את סדרת המתח לנוער "האוצר שלנו" בחינוכית, משתתף בפסטיבל מחזות זמר וזוכה בפרס מחזאי השנה לשנת 2016 ופרס הצגת השנה. כיום סיפרו הראשון לילדים "הביזבזים" נמכר בכל רחבי הארץ בסטימצקי ומביא את האגדה מאחורי המשפט "כסף לא גדל על העצים" . אסף כותב הרצאות ומרצה בעצמו על שיווק ויצירה. וכותב לסטנדאפיסטים מוכרים יותר ומוכרים פחות.

ב2019 כתב את המחזה "אני שולמן" ומתוך רעיון שעולה במחזה שמתגלגל על רשות המיסים בירושלים, אסף מייסד את חברת הסטארט-אפ ""GET VAT ומקביל יוזם חלל עבודה שיתופי ליוצרי האומנות הכתובה. במקביל שני פורמטים פרי עטו מתחום הריאליטי נמצאים בשלבים מתקדמים.

כיום נבחר אסף לביים ולכתוב את "חיטמן שר חיטמן" בפסטיבל הפסנתר, מחזה אשר כתב עם אוהד חיטמן התקבל לפסטיבל חיפה לילדים ועוד מחזה שכתב יחד עם חיטמן יצא בתקופה הקרובה.

שני מוכשרים בטירוף ללא צל של ספק, לפני כחודש עלתה תכנית זוגית של ניקול ואסף ברדיו "צפון ללא הפסקה" לה ניתן להאזין הכל יום חמישי ב-21:00, זוג הכותב זוגיות, מדבר זוגיות ומדבר עם זוגות מכל התחומים. מעניין, מצחיק ומרגש.

בשידור חי – ניקול ברסלב ואסף שלמה,  צילום: יקיר שוקרון
ניקול ברסלב ואסף שלמה, צילום: יקיר שוקרון
ניקול ברסלב ואסף שלמה, צילום: יקיר שוקרון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן