חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש העיר משה ליאון ובכירי הנהלת קניון הדר בטקס חגיגי להדלקת נר שני של חנוכה

ראש העיר הדליק נר שני של חנוכה בקניון הדר והבטיח שפיתוח חדשני בדרך לתלפיות | מילן מועלם

את נר שני של חנוכה בחר ראש עיריית ירושלים משה ליאון, יחד עם חברי מועצת העיר להדליק באירוע חגיגי שנערך אתמול בערב  בקניון הדר.

האירוע כלל טקס חגיגי שנערך ברחבת הקומה החדשה של הקניון בנוכחות, אנשי עסקים, בכירי המשק, בעלי עסקים, חברי מועצת ירושלים והציבור הרחב.

את האירוע פתחה לירון אלקיים, מנכ"לית קניון הדר שאמרה: "כקניון מרכזי הממוקם בעיר הבירה, טקס הדלקת נר שני של חנוכה זו זכות. תקוותנו שאור החנוכייה יגיע לכל קצוות העיר ולכל קצוות הארץ, חג חנוכה הוא חג הגבורה האישית של כל אחד ואחת באשר הם, והאור אשר מופץ יכווין להם את הדרך הנכונה. עוד אמרה אלקיים: במשך כל ימי החג, הקניון יפיץ אור ושמחה לילדים ולמשפחות, הציבור מוזמן לחגוג בהפעלות והופעות של מיטב הכוכבים ברחבי הקניון ללא עלות".

מדליקים בקניון הדר. צילום: שלום נזרי

את הטקס חתם ראש העיר מר משה ליאון שאמר: "אנחנו מדליקים הערב בקניון הדר נר שני של חנוכה. היום כולנו רואים את תלפיות המוכרת אבל כבר מבינים שאוטוטו היא עומדת לעבור מהפך שלם וקניון נפלא זה ימשיך להיות עוגן עבור תושבי השכונות הסמוכות ועבור הירושלמים כולם. התחלנו כבר לראות את המגדלים צומחים מעלה ולאט לאט השכונה תשנה את פניה. צפויים להיבנות כאן 8,600 יחידות דיור משולבים עם מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. רכבת קלה תעבור כאן, השכונה תהפוך לאבן שואבת ואני סמוך ובטוח שהפריחה באזור זה תוביל גם לחיזוקו של קניון הדר שממשיך להתפתח ולהיות בית לקהילה. יש למה לצפות".

בין המשתתפים באירוע נכחו: חבר מועצת העיר יהודה בן יוסף המחזיק בתיק קידום עסקים, חברת מועצת העיר ימית יואלי-אלה וחבר מועצת העיר אבישי כהן, כמו כן הגיעו לחלוק כבוד רז זלצמן, מנהל ענף נדל"ן ישראל חברת כלל ביטוח ופיננסים, ניר דקל – מנהל השקעות נדל"ן חברת כלל ביטוח ופיננסים ועוד.

בתום הטקס חולקו סופגניות ונערכה שירה בציבור של מיטב שירי חנוכה. מיד לאחר מכן החל מופע לכל המשפחה המבוסס על כל שירי הילדות המיתולוגים של עוזי חיטמן ויגאל בשן.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן