חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרשת ניקיון כפיים: הסוף

המשטרה הצליחה לפענח את רצח הנער ניסים שטרית. כתבי אישום יוגשו, חלק מהמעורבים שוחררו בשלב זה למעצר בית | מילן מועלם

פרשת ניקיון כפיים: משטרת ישראל פענחה את חקירת חטיפת ורצח הנער ניסים שטרית ז"ל מלפני כ-35 שנים. היום הוגשה ע"י הפרקליטות הצהרת תובע נוספת נגד חשוד שני (נוסף) במעורבותו באירוע הרצח שארע בשנת 1986 ומחר צפויים כתבי אישום נגד חשודים במעשה.

פרשת היעדרותו של נסים שטרית ז"ל נחקרה לאורך השנים, ולאחרונה הצליחו חוקרי ימ"ר ירושלים להשיג פריצת דרך משמעותית שאפשרה את מעצרם של מספר מעורבים במעשה הרצח והחטיפה. כמו כן הצליחו חוקרי היחידה המרכזית לאסוף ראיות ולחשוף כי הנער נחטף ונרצח עוד בשנת 1986.

בימים האחרונים, היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים השלימה את חקירת הרצח וחטיפת הנער נסים שטרית ז"ל לפני כ-35 שנים. מוקדם יותר השבוע, הוגשה הצהרת תובע ראשונה נגד חשוד במעורבותו באירוע החטיפה והרצח. לאחר שהמשטרה ביססה תשתית ראייתית למעורבותו של חשוד נוסף שנעצר בחשד למעורבות בחטיפה וברצח, היום הוגשה ע"י פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע נוספת נגד תושב ירושלים בשנות השבעים לחייו ומעצרו הוארך ביממה נוספת.

לצד מאמצי החקירה בכדי לחשוף את האמת והמעורבים בהיעדרותו, לאורך השנים כולל בעת האחרונה, נערכו ע"י כוחות משטרה גדולים חיפושים ומגוון פעולות במישור הסמוי והגלוי בכדי לאיתור את גופתו של הנער נסים שטרית, אולם זו לא אותרה עד כה ומאמצים אלו נמשכים. חרף האמור הצליחו חוקרי המשטרה בחלוף שנים רבות ובהיעדר גופתו, לחשוף את האמת מאחורי היעדרותו ולעצור את החשודים במעורבות במעשה החטיפה והרצח.

החקירה נוהלה מראשיתה בליווי פרקליטות מחוז ירושלים, ומחר צפויה הפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד שני חשודים ברצח הנער ניסים שטרית ז"ל.

מהמשטרה נמסר כי מעורבים נוספים שנעצרו ונחקרו בחשד לרצח והחטיפה נשלחו בשלב זה למעצר בית עם תנאים מגבילים נוספים וזאת מאחר והראיות שנאספו לגביהם מצביעות על עבירות שחלה עליהם התיישנות עפ"י החוק. מדובר ברב אליעזר ברלנד וראש עיר חרדי שנעצר לפני מספר שבועות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן