חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מאווררי תקרה שקטים?

מאווררי תקרה שקטים הם מכשירים ביתיים שמוגדרים כפריטי חובה לקיץ. בקניית מאוורר תקרה פנימי או חיצוני בפעם הראשונה, או במקרה של צורך בהחלפת מאוורר קיים, האפשרויות יכולות להיות מבלבלות.

הנה שבעה טיפים שיסייעו לכם להימנע מחרטה של הקנייה, ולקנות את מאוורר התקרה המתאים לבית שלכם, ולבצע בחירה נכונה מתוך שפע הדגמים הזמינים של מאווררי תקרה שקטים.

איפה כדאי להתקין מאווררי תקרה שקטים?

רכישת מאווררי תקרה שקטים למרפסת אינה זהה לרכישת מאוורר לסלון. הסיבה לכך היא שכל מיקום חשוף למרכיבי מזג אוויר ייחודיים, שעשויים להשפיע על התפקוד והחיים של המאוורר. חשוב לרכוש מאוורר תקרה שמדורג במיוחד עבור מיקומו המיועד, עם סיוע של צוות מקצועי באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת פתרונות קירור.

מאווררי תקרה שקטים בדירוג רטוב נחשבים לתכליתיים מכיוון שניתן להתקין אותם במקומות לחים ויבשים, אבל קביעה זו אינה חלה על מאווררים בדירוג יבש, אותם אין להתקין במקומות לחים או רטובים, כי הם עלולים להחליד, להישרף או להימס בסביבות אלו.

איזה גודל מאוורר תקרה כדאי לקנות?

מאווררי תקרה שקטים אינם מכשירים חד פעמיים, והם זמינים בגדלים שונים. אבל בחירת המאוורר הנכון תלויה בגודל החדר שלכם ובגובה התקרה. ודאו שאתם קונים מאוורר תקרה בגודל המתאים לחדר שלכם על מנת שהוא יתפקד כראוי.

ראשית, יש למדוד את השטח המרובע של החדר, כולל האורך והרוחב, ואז להכפיל את שתי המידות על מנת למצוא את המידה המתאימה של המאוורר. בשלב הבא יש למדוד את גובה התקרה כדי לקבוע את ההתקנה. לקביעת גודל מאוורר התקרה המתאים, מומלץ להתייעץ עם מומחי התקנה של מאווררי תקרה.

חישוב שיפוע התקרה

מומלץ לחפש מאווררי תקרה שקטים עם להבים שמתאימים לגודל החדר ולגובהו. בחירה במאוורר קטן מדי לחלל תקשה על העברת אוויר נאותה. אם תבחרו במאוורר גדול מדי, תבזבזו יותר מדי אנרגיה.

תאורת מאווררי תקרה שקטים

להוסיף או לא להוסיף תאורה, זו השאלה שמעסיקה בעלי בתים רבים. בחירת מאווררי תקרה שקטים עם תאורה היא עניין של העדפה אישית. אם אתם מתכננים להתקין את המאוורר בחלל עם תאורה טבעית טובה, או מספיק גופי תאורה, רכשו מאוורר תקרה ללא ערכת תאורה.

אם החלל זקוק לתוספת תאורה כללית, בחרו מאוורר תקרה עם ערכת אור. מאווררי תקרה שקטים של היום מציעים מגוון מקורות תאורה, כולל הלוגן, פלורסנט ונוריות LED.

סגנונות ומאפייני גימור של מאווררי תקרה

מאוורר התקרה הנכון ישלים את עיצוב הבית. לכן בחיפוש אחר מאווררי תקרה שקטים שמתאימים לסגנון הבית שלכם, קחו בחשבון את שיקולי העיצוב. ניתן לבחור דגמים של מאווררי תקרה שכוללים פיליגרן דקורטיבי וגלילה על בית המנוע, עם סוגרי הלהבים.

ערכות תאורה רבות כוללות אור חם, וכדי להשיג סגנון עיצוב מתאים, בחרו מאוורור שמיוצר מחומרים וצבעים שתואמים את הריהוט שלכם או משלימים אותו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן