חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צעירים עוצרים במוצא

פרויקט אזורים מוצא עילית מושך משפחות צעירות ומהווה מוקד משיכה למשפחות הצעירות של ירושלים והאזור

פרויקט היוקרה אזורים מוצא עילית כולל 221 יח"ד, רובן דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז, בתהליך בנייה שחולק ל-2 פעימות: בשלב הראשון נבנו 91 יחידות דיור שמרביתן כבר אוכלסו ובמקום התפתחה קהילה איכותית ותוססת. השלב השני של הפרויקט, שנמצא בשלבי בניה מתקדמים, כולל 114 יחידות דיור של 4 ו-5 חדרים. הדירות גדולות יחסית ומשתרעות על שטח של בין 120-150 מ"ר. בנוסף, כוללות הדירות מרפסות רחבות בשטחים של בין 41-116 מ"ר. מרבית דירות הפרויקט נבנו במבנים בני 3 קומות בלבד, ומעבר להן ייבנו בו גם  16 קוטג'ים יוקרתיים בשטח של כ-166 מ"ר בנוי, וחצר בגודל 50-150 מ"ר. תכנון אינטימי זה מתכתב עם הסביבה הפסטורלית בה שוכן היישוב. בכל יחידה ויחידה הנכללת בקומפלקס הושקעה מחשבה עיצובית ותכנונית מהמדרגה הראשונה תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

הפרויקט כולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-20  דונם, ובו שבילי הליכה, פינות חמד וכן את 'הבית הלבן' שהינו בניין היסטורי יפהפה לשימור. במסגרת הפיתוח הסביבתי, משקמת חברת אזורים גם את "שדרת הנשיאים", ובה ניתן לראות עצים אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי יכללו שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, ספא, בריכת שחייה חצי אולימפית ועוד.

3devision

 

במרכז הפארק נמצא בית "ארזה" ההיסטורי אשר במתחמו נטעו עצים חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל והמנהיג הציוני דוד וולפסון בשנת 1898. המקום נזנח בשנות ה-90 ולאחרונה החלה אזורים בעבודות השיקום והשימור של המבנה והפיכתו למרכז התרבות החדש של האזור.

הבנייה צפויה להימשך כשנה והמרכז החדש, שעל עיצובו הפנימי אמונים האדריכלים דיוויד ווייז ושרון אפל וכן אדריכל השימור הינו גיורא סולר, צפוי לכלול חדרי תרבות, ספרייה אלקטרונית, אודיטוריום להופעות והרצאות. האולם צפוי להכיל כ-170 כסאות, חדר מוסיקה, מוזיאון קטן שינציח את בית ההבראה ואף בית קפה-מסעדה לרווחת האורחים.

3DEVISION

 

מוצא עילית נחשבת ליישוב כפרי ומבוסס. אל האזור, ובפרט ליישוב, מגיעה אוכלוסייה חזקה ואיכותית במיוחד ועל הרוכשים עד כה ניתן למנות רופאים, מנהלים בכירים ברשויות ממשלתיות שעובדים בירושלים, וכן אנשי עסקים בכירים. ייחודיות השכונה החדשה באה לידי ביטוי בין השאר על ידי סגירת כל השכונה לתנועת כלי רכב. דיירי השכונה נכנסים ישירות לחנייה הפרטית הממוקמת מתחת לביתם, מה שמבטיח כי התושבים, ובכללם ילדי היישוב, ייהנו לא רק ממתחם פרטי יוקרתי אלא גם מפארק מוגן ומביטחון מלא.

ייחודיות השכונה, הרצון להישאר באזור קרוב להורים באזור ירושלים והרצון לגור בסביבה כפרית ויוקרתיות, הכוללת פארק מוגן, קאנטרי קלאב פרטי לתושבים ומרכז תרבות רק שלהם, מושך אליו משפחות צעירות רבות. "אזורים מוצא עילית היא שכונה איכותית ביותר, עם הרכב אוכלוסייה מהטובים שבמדינת ישראל. בין הדיירים אנו רואים עשרות משפחות עם ילדים קטנים בגילאי 30-45 שבאו להגשים את החלום לגור קרוב לירושלים מצד אחד וליד אזור כפרי שנותן תחושת קיבוץ, עם ציפייה לחינוך טוב לילדים, מגרשי משחקים והרבה ירוק", מספר גיל גורביץ סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת אזורים. 

3DEVISION

 

שוחחנו עם שירי דיירת שעברה עם משפחה וילדיה לפרויקט אזורים מוצא ואף שכנעה שתיים מחברותיה הטובות, לעבור לגור בשכנות אליה. נדהמנו לשמוע ממנה על הקשרים החמים שנרקמים במהירות בין תושבי השכונה:"יחסי הקהילה חמים ונעימים, שמנו לנו את ערך הקהילתיות והחברתיות לסמל המתנוסס על דגלו של הפרויקט. במוצא עילית זכיתי לקבל תמורה מלאה לכסף ששילמתי. ההתרגשות מהמעבר לא חלפה שכן רמת החיים שלנו עלתה פלאים, מהצפיפות האורבנית עברנו למרחב אינסופי, לשקט ופסטורליות, וכל זה במרחק קצר מהבית בו גדלתי- בירושלים. התכנון לפארקים גדולים, המדשאות, מסלולי ההליכה והשבילים לצד המבנים המיועדים לשימור רק מעצימים את תחושת הטבע והקסם שיש באזורים מוצא עילית".

השכונה החדשה מצויה במיקום אטרקטיבי בין תל אביב לירושלים והיא נגישה במיוחד לכל מרכזי הקניות במבשרת ציון והסביבה. חברת אזורים צפויה להשקיע בפרויקט המרהיב קרוב ל-700 מיליון ₪ בסך הכול, תוך דגש על בניית דירות עם מפרט איכותי ביותר, הכולל: חלונות זכוכית רחבי ידיים, מהם נשקף נוף החורש הטבעי כמו גם שכונות עין כרם, סכר בית זית וההרים המוריקים מסביב.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן