חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קשת של ריפוי: הכירו את המכשיר החדש מבית אמפייר טק | כל הפרטים

קשת של ריפוי

קשת של ריפוי: הכירו את המכשיר החדש מבית אמפייר טק: Submarine LED Spa Technology System.

מדובר במכשיר פוטותרפיה מקצועי שמיועד לטיפול בקשת רחבה של בעיות עור וכולל לא פחות מ- 360 נורות לד עוצמתיות שמטפלות באופן נקודתי ויעיל בעור הגוף.

המכשיר הכל יכול הזה מטפל במגוון בעיות בעור כגון: אקנה, רוזציאה אדמומית, סימני הזדקנות, אקזמות שונות ופיגמנטציה. מינונים שונים של אורך הגל (הצבעים) קובעים את חדירת האור לעור, ולכן זמן העבודה על גבי העור קריטי לתהליך.

קשת של ריפוי
צילום: יח"צ אמפייר

המכשיר מציע 4 סוגי צבעים שחודרים לרבדים הפנימיים של העור ויוצרים אפקט מיידי ומדהים. המכשיר עצמו ניתן לקיפול ונוח במיוחד לתפעול, מה שהופך אותו לחביב ביותר וקל לאחסון. חשוב לציין, הטיפול אינו כואב ולא פולשני ומתאים הן לגברים והן לנשים.

לאחר הטיפול ניתן לראות תוצאות המתבטאות בעור זוהר בריא אחיד ומוצק. אנרגית האור היא זו שמעוררת את פעילותם של החומרים הפעילים כגון תאי גזע ופפטידים איכותיים שהותאמו לטיפול במיוחד.

המכשיר מרכז כמות אנרגיה גדולה יותר באזור המטופל ופולט ארבעה סוגים שונים של אנרגיה עוצמתית באזור המטופל.

אז מה ההבדל בין הצבעים? האור הכחול נמצא כיעיל במיוחד לטיפול באקנה. עור שמן נקבוביות פתוחות, עור דלקתי. האור שמוקרן על האזור המטופל יוצר תהליך של השמדת חיידקי האקנה, הפחתת ואיזון ייצור הסבום, ומביא להרגעה ושיקום העור.

קשת של ריפוי
צילום: יח"צ אמפייר

האור האדום מיועד לטיפול בעור מבוגר וחידוש העור, במיוחד לטיפולי אנטי- אייג'ינג, לטשטוש קמטים וקמטוטים מיצוק העור והחלקתו.

האור הצהוב ״מומחה״ לעור רגיש ולמגוון בעיות עור יחד עם אפקט אנטי-דלקתי ואנטי-חיידקי שמטפל בסימפטומים של רוזציאה, אדמומיות, דרמטיטיס ורגישות. הטיפול עוזר בהחייאת העור, ונותן מראה צעיר וזוהר לעור.

לאור הירוק מייחסים סגולות מיוחדות, הוא מדכא ומתנגד לייצור יתר של מלנין בעור ובכך מסייע לעכב ולהפחית הופעת כתמים ופיגמנטציה על פני העור. במקביל, האור הירוק גם מרגיע דלקות ומעודד ייצור קולגן ואלסטין בעור.

מומחים ממליצים לבצע תוך כדי הטיפול החדרה של חומרים פעילים לעור כדי לקבל מראה חדש, בריא ובהיר יותר.

קשת של ריפוי
צילום: יח"צ אמפייר

משרד הביטחון מודיע: שר הביטחון נפגש היום עם מלך ירדן | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן