חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהשקעה של מיליוני שקלים: סניף מחסני השוק בבית הכרם בירושלים יעבור שיפוץ

מחסני השוק

רשת מחסני השוק, תשלים בימים הקרובים את הסבת הסניף המיתולוגי הותיק של קו-אופ בבית הכרם ירושלים, ל"מחסני השוק בשבילך".

"מחסני השוק בשבילך" יושק רשמית בתחילת בפברואר ויעבור מתיחת פנים ושיפוץ משמעותי לראשונה מזה 60 שנה, כחלק ממהלך הסבתם של 11 סניפים בירושלים שיושקעו בו מיליוני שקלים. סניף זה יכלול קצביית פרימיום, מעדניה, מאפייה מושקעת, קופות עצמאיות, וחווית קניה שכונתית וחמימה עם צוות ותיק ומקצועי.

רשת מחסני השוק, משלימה בימים אלו את הסבת הסניף המיתולוגי של קו-אופ בית הכרם בירושלים, ל"מחסני השוק בשבילך". הסניף החדש אשר יושק רשמית בתחילת פברואר 2022, יעבור מתיחת פנים ושיפוץ משמעותי לראשונה מזה 60 שנה כחלק ממהלך הסבתם של 11 סניפים בירושלים, אשר יושקעו בו מיליוני שקלים.

מחסני השוק
צילום: יח"צ מחסני השוק

כידוע, בשנת 2019 רכשה רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ מוסבים בהדרגה כחלק ממהלך כולל לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

סניף בית הכרם הוא אחד מאבני היסוד בירושלים ולא שופץ מזה 60 שנה. הסניף יכלול עיצוב חדשני בקונספט ייחודי של "מחסני השוק בשבילך", קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה מושקעת, קופות עצמאיות, מחלקת פירות וירקות טריים וחניה צמודה לרווחת הלקוחות.

מרשת מחסני השוק נמסר "אנו נרגשים לבשר כי התחלנו במהלך הסבת סניפי קו-אופ שופ למחסני השוק בשבילך בירושלים. מדובר במהלך אסטרטגי שאמור להיטיב גם עם קהל לקוחותינו ולאפשר להם ליהנות מחווית קניה מתקדמת ביותר, לצד הטבות ייחודיות הניתנות במסגרת מועדון הלקוחות החזק של הרשת".

עוד הוסיפו מהרשת: "סניף בית הכרם הוא סניף שהפך עם השנים למוקד מרכזי עבור הקהילה האיכותית המתגוררת בשכונה. אנו שמחים להודיע כי הצוות המוכר והאהוב ימשיך לעבוד במסירות בסניף ולהעניק את השירות האדיב והמיומן ביותר.

בהמשך הדרך, אנו צפויים להטמיע טכנולוגיות נוספות בכדי לייצר חוויה פרסונלית ככל שניתן". "מחסני השוק בשבילך"- כיכר דניה בית הכרם 22, ירושלים.

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת.

בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף max המשלב בין הטבות כלליות למבצעי הרשת. מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה למעלה מ- 400,000 לקוחות נאמנים.

מחסני השוק, היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-"הפועל מחסני השוק באר-שבע".

מחסני השוק
צילום: יח"צ מחסני השוק

שריפה בבניין דירות במחנה הפליטים שועפט | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן