חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יס"מ ירושלים יצאו סח"י (חיובי ;-) ) ! – החלוקה לקראת מזג האויר המיוחד של היס"מ וסח"י ירושלים

במהלך השבועות האחרונים, התפנו שוטרי היס"מ, יחידת סיור מיוחדת, של מחוז ירושלים מעיסוקם המבצעי למטרה חשובה לא פחות במסגרתה מסייעים פלגות יס"מ ירושלים לעמותות שונות למען הקהילה, בדגש לאוכלוסיית הגיל השלישי ומבוגרים בודדים.

במסגרת אחד מהפרויקטים של התנדבות בקהילה אותה עורכים שוטרי היס״מ, מתנדבים השוטרים ונוטלים חלק תוך סיוע רב לעמותת ״חסדי נעמי״ בעיר. בשבועות האחרונים פקדו שוטרי היס"מ את העמותה וסייעו בחלוקת ציוד מחמם לחורף, במיוחד לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את הבירה בימים אלו וחילקו בין היתר ציוד חורף למשפחות נזקקות ומבוגרים בודדים בעיר ירושלים.

בפרויקט אחר, מאמצת פלגה 3 ביס"מ ירושלים את עמותת סח״י- סיירת חסד ייחודית, ומלווה אותה בפעילות ההתנדבותית שלה. במסגרת זאת, מתקיימים מפגשים של שוטרי ומפקדי הפלגה יחד עם רכזי ומתנדבי העמותה הפרוסים בשכונות השונות בעיר ירושלים, השוטרים מסייעים בפעולות אריזת מצרכי מזון וחלוקתם לקשישים ומשפחות מעוטות יכולת. כמו כן, בימים אלו ממש
לקראת מזג האוויר הקשה הצפוי לפקוד את הבירה, חולקו תנורי ואמצעי חימום.

רפ"ק אבידן סויסה, מפקד פלגה ביס"מ ירושלים ציין כי "כחלק מפעילות היחידה למען הקהילה, אנו מקיימים פעילות התנדבותית עם עמותת סח"י המסייעת לקשישים ומעוטי יכולת. שוטרי היס"מ עושים זאת בגאווה תוך תחושת שליחות ותרומה לקהילה. הזכות הרבה שנפלה בחלקנו לסייע בכך, היא זאת שממלאת ומחממת את ליבנו, במיוחד בימים קרים אלו".

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן