חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האתגר שמשגע את ירושלים

את האתגר הבא אתם חייבים להכיר: כל הפרטים על אתגר 90 הימים של אבירם זיאת, מוביל התוכנית בירושלים. מגזין סופ"ש / מילן בן דוד-מועלם


 

אם אתם מזפזפים בין האינסטגרם לפייסבוק, ודאי נתקלתם באתגר המחטב שכבש את הרשת, אתגר 90 הימים-תכנית להפחתה של אחוזי שומן בתוך פרק זמן מאוד סביר.

פנינו לאבירם זיאת, שמוביל את האתגר בירושלים וחתום על הצלחות שהמילה מהפך, משתלבת איתם היטב.

פייסבוק אבירם זיאת

 

שלום אבירם, ספר לנו על אתגר 90 הימים ואיך בכלל מתחילים בו. 

"אתגר 90 הימים שלנו כולל סדר יום מותאם למדדים אישיים בהתאם לבדיקה גופנית המתבצעת בפגישת הייעוץ שמתקיימת לפני שהתהליך מתחיל. הבדיקה ללא עלות מציגה לכל אדם נתונים מדויקים בגופו. אחוז שומן, אחוז מים בגוף, אחוז שומן בטני, אחוז שריר וגיל מטבולי".

פייסבוק אבירם זיאת

 

אוקיי. ומה אחרי ההתחלה?

" כל אחד זוכה לסל מוצרי תזונה וחיטוב, ליווי והכוונה ע״י רשת אנשי מקצוע שעברו את התהליך, בקיאים בו והובילו רבים להצלחה גדולה במסגרת האתגר".

יש דרכים נוספות שבזכותם אתם מצליחים לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות?

" כמובן. אנו זמינים 24/7 דרך קבוצת וואטספ ופייסבוק הסגורות לנרשמי האתגר ובהן ניתנים טיפים המשמשים את הלקוחות בכל יום ובכל שלב. זמינים גם בשיחות אישיות לכל אחד, הן בוואטסאפ והן בטלפון".

פייסבוק אבירם זיאת

 

איך מבטיחים שהקו שהובלתם אכן מסייע לירידה במשקל?

"אנחנו עורכים שקילה בכל 10 ימים ובוחנים את התקדמות/עצירה/נסיגה בקצב הירידה במשקל.
חשוב לי לציין שבמסגרת האתגר, הנרשמים זכאים ל-24 אימונים לכל התקופה (2 בשבוע). כל לקוח מקבל תפריט תזונה מותאם אישית ע״פ המדדים מהרגע שקמים בבוקר ועד הרגע שהולכים לישון".

 

מה יש בשייקים שלכם שמובילים אנשים לתוצאות?

"השייקים מכילים מקסימום ערכי תזונה במינימום קלוריות. בתוך שייק אחד הגוף שלנו מקבל מעל 23 ויטמינים ומינרלים שהגוף זקוק להם, בתוספת כמות חלבון שפרוסה למשך כל היום. מקסימום ערכים תזונתיים במינימום קלוריות בסך הכול 200 קלוריות בלבד לארוחת שייק.
בעקבות השייק המזין שלנו הגוף מקבל את מלוא הערכים התזונתיים ובעקבות כך החשקים שלנו למתוק, למלוח ולכל הנשנושים פשוט נעלם, מה שינקה לנו את הגוף מבפנים זה קוקטייל החיטוב שהסוד שלו שמור במערכת אבל בגדול הקוקטייל שלנו ינקה לנו את הגוף מכל הג׳אנק. בנוסף, שתייה ממנו נותן אנרגיה נוספת בכל שעות היום".

הקיר במשרדך מעוטר בתמונות רבות של הצלחות, יש מקרה אחד שממש זכור לך? 

" לפני שלושה חודשים, בחור בשם אלירן בן-ברון פנה אליי ואמר לי, אבירם, תגיד לי מה הדרך לרדת במשקל ואני אצמד אליה, כמה שזה יהיה קשה, הפעם אני הולך על זה בכל הכח. השבתי לו בשני משפטים: תזכור את ההבטחה שלך, כי אם תיישם את הדרך שלי, אתה תרד במשקל בצורה דרמטית. לחצנו יד ויצאנו לדרך! לפני שבוע, אלירן סיים את אתגר 90 הימים והגיע לתוצאות שמילאו אותי גאווה והתרגשות. אלירן בן ברון של סוף האתגר לא הזכיר את אלירן שבימים הראשונים של התהליך".

מה סוד ההצלחה?

" אין תחליף לתהליך הכולל 80% תזונה נכונה ו-20% ספורט בלבד. וכשהתזונה לפני הכל, יורדים בגדול".

סלוגן יפה.

"זה לא סלוגן, זה דרך חיים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן