חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקורת סוויס סיסטם אחת ולתמיד: מזרן רך או קשה?

ביקורת סוויס סיסטם אחת ולתמיד: מזרן רך או קשה?
מתלבטים איזה מזרן מומלץ? סוויס סיסטם עושים לכם סדר בשאלת העדיפות הגדולה: מזרן רך או מזרן קשה?
למה חשוב לבחור מזרן שתאים לצרכים ולגוף שלכם? מה זה מזרן לטקס? ומה זה מזרן ויקסו?

סוויס סיסטם עם ביקורת שתחליט באופן סופי: מזרן רך או קשה

המקום החשוב ביותר עבורנו במהלך החיים הוא המיטה, אם הערכות היו עד לא מזמן שבן אדם מבלה על המיטה כשליש מחייו, התפתחות שירותי הסטרימינג, המעבר לעבודה מהבית והגידול המשמעותי בשימוש בסמארטפונים ורשתות חברתיות– הובילו אנשים רבים לבצע פעולות רבות יותר על מיטה מתכווננת שתתאים למצב שינה, קריאה, צפייה ועבודה.

מזרון זוגי מומלץ יכול להיות בחירה מאתגרת לפעמים וחשוב שתבחרו באפשרות הטובה ביותר עבורכם, מיטה זוגית השתדרגה כל כך בעשור האחרון, שמלבד התאמה לגוף שלכם ושינוי מצב אזורים שונים במיטה, לאחרונה סוויס סיסטם השיקה את המיטה החכמה שמאפשרת לכם לעקוב אחר נתוני השינה שלכם, להתחבר עם USB, לתת פקודות קוליות ועוד.
עם כל התפתחות תחום השינה בישראל, רבים דנים בסוגיית ביקורת חשובה לפני קבלת החלטה לרכישה: "מזרך רך או מזרן קשה?".
המזרנים הטובים ביותר בשוק הם מזרני לטקס וויסקו, אבל איך בוחרים מזרן? ומה מאפיין כל מזרן? ביקורת סוויס סיסטם בנושא תעזור לכם.

צריכים מזרן קשה? מזרן לטקס מאפשרת קשיחות וגמישות
את מזרן הלטקס מפיקים מעץ הגומי באמצעות חריצה בעץ, החומר הטבעי שמנוקז מופק לגומי קשיח אך כזה ששומר על האלסטיות והגמישות שלו, חומר אנטי בקטריאלי ובעל רמת אוורור גבוהה.
מזרני הלטקס מבוקשים בעיקר עקב היכולת שלהם לשמור על גמישות גבוהה יחד עם רמות קושי משתנות ומספק תמיכה אחידה וטובה לגופכם, מזרני לטקס של סוויס סיסטם מיוצרים באמצעות טכנולוגית הזרקה המתקדמת בעולם.

אם המשקל שלכם הוא מעל 65 קילו, בהתאם להערכות מומחי שינה רבים, מזרן לטקס הוא המזרן עבורכם וכזה שיספק לכם מענה קשיח יותר לגב והמבנה האנטומי של הגוף שלכם.
על אף שמומחי השינה מסווגים את מזרן הלטקס ככזה בעל דרגת קושי גבוהה עם האפשרות לנוחות הרצויה, אם אתם מתחת ל- 65 קילו או שאתם יודעים שמזרנים קשים אינם מתאימים לכם, ייתכן שמזרנים מסוג ויסקו יוכלו להתאים לכם יותר.

סוויס סיסטם נגד ביקורת על המזרן הרך ומציגה את מזרן הויסקו בטכנולוגיה המתקדמת
את החומר איתו משתמשים במזרן ויסקו פיתחו במיוחד לאסטרונאוטים של נאס"א, החומר שנראה כאילו הגיע מהחלל בעל מאפיינים ייחודיים שהפכו אותו גם לשם "ספוג זיכרון": חומר אלסטי ששומר על קשיחות בטמפרטורת החדר ומתרכך כאשר הוא בא במגע עם חוף הגוף שלכם.
ההתאמה לטמפרטורת הגוף שלכם מאפשר לויסקו להתאים את הצורה של החומר אל הגוף האנטומי שלכם ולספק לכם את תמיכה טובה ומותאמת לגב ואזורים שונים בגוף, הויסקו יפזר את העומסים השונים בזמן שכיבה ומפחית את התזוזה בלילה.

כפי שכבר הבנתם, ויסקו או לטקס, המשקל שלכם קובע ולעיתים צרכים רפואיים שונים יטו את הכף בבחירת המיטה שלכם, עם מזרן מומלץ איכותי שמתאים לכם בדיוק.
ויסקו יוכל להתאים לאנשים מתחת למשקל 65 קילו, אנשים שישנים טוב יותר על מזרנים רכים יותר וצרכים רפואיים שונים בהתאם להמלצות רופאים ומומחי שינה.

איך משיגים מזרונים קשיחים או רכים?
כל האופציות פתוחות בפניכם באתר של סוויס סיסטן, תוכלו למצוא מזרן זוגי במבצע שמתאים לדרישות שלכם, ניתן להתייעץ עם שירות הלקוחות של סווייס סיסטם ולעיין בחנות האונליין באתר Swiss System. בחנות תוכלו לבחור את הקטגוריה הרצויה ולרכוש מיטות מתכווננות עם מזרן שמתאים בול עבורכם.

צוות סוויס סיסטם ישמחו לראות אתכם. כתובת הסניף: האומן 14, תלפיות, ירושלים.

טלפון הסניף: 1800-70-70-80

אימייל: jerusalem@swisssystem.co.il

צילום: המיטות של סוויס סיסטם – דגם הונגריין – יח"צ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן