חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא רק טיולים שנתיים לחו"ל ומפגשים עם בני נוער מכל העולם – ארגון הנוער C-TEEN בהתנדבויות בכל רחבי העיר

ארגון הנוער הבינלאומי C-TEEN גם בירושלים

רגע של אור – במרכז ירושלים, במרכז רחוב יפו הסואן, תוכלו למצוא נקודת אור, והנקודה רק הולכת וגודלת ומאירה.

מדי יום חמישי עשרות בני נוער מתיכונים שונים ברחבי העיר נכנסים לסניף ארגון הנוער Cteen ויוצאים עמוסים בסלי מזון עשירים ואיכותיים.

עם חיוך על הפנים הם מבקרים מדי שבוע עשרות קשישים, ניצולי שואה ובודדים. מדברים ומקשיבים, אופים ומבשלים, עורכים מסיבות ימי הולדת בהפתעה ועוד ועוד.

הארגון, שמידי שנה מוציא את הנערים והנערות לחו"ל למפגשים עם בני נוער אחרים בגילם בניו יורק ויעדים נוספים, ממשיך את הפעילות ברחבי ירושלים.

מדהים לראות את ההתרגשות שאוחזת את הקשישים ואת תחושת השייכות שאותם מתנדבים צעירים מעניקים להם. חלק מהקשישים מספרים שהרגעים הללו הם הזמנים היחידים במשך תקופות ארוכות שהם מחליפים מילה עם דמות אנושית מחייכת ומכילה.

אחת לחודש מתכנסים המתנדבים לערב של הפקת לקחים וסיעור מוחות כיצד אפשר להגדיל ולהרחיב את מעגל ההתנדבות על שלל מרכיביו, ואיך אפשר להוסיף טוב ואושר לעולם.

ההתנדבות מלווה במערכת דיווח ייחודית שהוקמה במיוחד למיזם עם טבלאות ופילוח נתונים, בכדי לספק מידע מדוייק ושוטף על הפעילות כולה.

בנוסף – מטה המיזם משקיע רבות בהעצמת המתנדבים ובטיפוחם למנהיגות וליזמות חברתית. Cteen מעניקים ימי גיבוש, טיולים, כנסי העצמה והדרכה מקצועית למתנדבים, בכדי לייעל ולמקסם את הן את ההתנדבות והן את המתנדב באופן אישי.

השבוע לאחר הפיגוע הנורא, לא שקטו על שמריהם במטה המיזם ויצאו בקמפיין – "מעט אור דוחה הרבה מהחושך": קריאה לעשרות אלפי הצעירים והצעירות להצטרף לסיירות ההתנדבות ובכך להרבות אור וחום ולהוכיח שדור העתיד צועד בדרך הנכונה.

מארגון CTEEN נמסר שאפשר להצטרף להתנדבות עוד היום וליצור קשר במספר: 053-443-0036

באינסטגרם: c_teen_jerusalem

צילום: CTEEN ישראל
צילום: CTEEN ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן