חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעלות של מעל 100 מיליון: אפריקה ישראל מגורים מכרה את שטחי המסחר בפרויקט סביון VIEW 

נדל''ן

אפריקה ישראל מגורים מכרה אתמול את שטחי המסחר בפרויקט סביון VIEW בירושלים, בעלות של כ-102 מיליון ₪.

שטחי המסחר אשר נמכרו בעסקה, נפרסים על פני כ-5,000 מ"ר וכן 10 מקומות חניה בחניון הפרויקט, כאשר החברה צפויה לרשום בגין העסקה רווח נקי בסך כ-24 מיליון ש"ח.

פרויקט סביון VIEW הינו פרויקט יוקרה של אפריקה ישראל מגורים, הממוקם בין הרחובות המרכזיים יפו ורחוב הנביאים המבוקש. הפרויקט כולל בניין בן 27 קומות, המיתמר ל-100 מטר גובה, הגבוה ביותר באזור, ובו 194 דירות יוקרה של 2-4 חדרים ופנטהאוזים, מבנה המגורים, אשר יאוכלס לקראת סוף השנה הקורבה, כולל גם מרפסת גן ענקית בקומה ה-21 ומועדון דיירים.

נדל''ן
קרדיט הדמיה: evolve media

בנוסף, כחלק מהפרויקט ומעירוב השימושים הכולל דיור, משרדים ומסחר, נבנה גם בניין משרדים ומסחר בן 8 קומות, אשר יחובר בגשר לקומה ה-10 של מבנה המגורים ויוביל למרפסת גג לשימוש הדיירים.

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים אומר: "פרויקט סביון VIEW הינו פרויקט יוקרה ייחודי בנופה של ירושלים והוא מצטרף לפרויקטים הרבים שלנו בבירה, כמו הרב קוק, חצר הנביאים, סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק סביוני קטמון החדשה ורבים נוספים.

בניית עירוב שימושים המאפיינת מאוד את הפרויקטים של אפריקה ישראל מגורים וכוללת מגורים לצד משרדים, מסחר ותעסוקה, מאפשרת יותר ויותר מרכזים ומקומות תעסוקה גם במרכזי הערים ולא רק במעגלים סביב.

כאשר אנו מזהים הזדמנויות עסקיות, המגלמות רווח משמעותי כמו זו, אנו ממשמים אותן ולעיתים, בהתאם לשיקולים, בוחרים להשאיר את ניהול הנכסים בתוך החברה. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות נוספות בכלל ובפרט בירושלים ולהתפתח במידה ניכרת בשנים הקרובות."

בית כנסת בגבעת זאב נשרף – נזק רב נגרם למבנה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן