חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר שמונה שנים: הורים יואשמו במות ביתם התינוקת

משטרת ישראל

פרשת "קשר השתיקה": משטרת ישראל פענחה מקרה מוות של תינוקת כבת חודשיים משנת 2014 בעיר העתיקה בירושלים. מידע שהתקבל הוביל לחקירה ממנה עלה כי מות הפעוטה מחנק נגרם בעקבות מזון שאינו תואם את גילה, שאותו הוריה האכילו אותה במזיד. עם סיום החקירה, הוחלט על ידי הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד הוריה של הפעוטה בגין גרימת מותה בכפוף לשימוע*

במהלך התקופה האחרונה, חוקרי מרחב דוד של מחוז ירושלים החלו בחקירת חשד לרצח פעוטה, שמתה כשהייתה בת כחודשיים בשנת 2014. החקירה החלה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה שהעלה חשד כי המוות של הפעוטה מחנק לפני כשמונה שנים, לא התרחש בנסיבות טבעיות ונגרם במזיד ע"י הוריה, בני זוג תושבי העיר העתיקה בירושלים המרצים עונש מאסר בימים אלו.

במשך כל השנים שחלפו מאז המקרה, שמרו ההורים בסוד את המעשה החמור שביצעו והוביל למות בתם הפעוטה. בשנה שעברה, בתום חקירה אחרת שנוהלה במשטרה בגין גרימת חבלה חמורה לתינוק שלהם שאף הוביל לפציעתו, הוגש נגד השניים כתב אישום והם מצויים מאז ועד היום במאסר.

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

לאחרונה הצליחו חוקרי המשטרה במחוז ירושלים, להשיג פריצת דרך משמעותית בחקירת החשודים ברצח בתם. החוקרים הצליחו לאסוף ראיות ולחשוף כי ההורים, אשר מרצים בימים אלו עונש מאסר על התעללות בילדיהם האחרים, גרמו במזיד למות בתם התינוקת.

במסגרת החקירה שהתנהלה במשטרה, ביצעו חוקרי המשטרה פעולות מגוונות, באמצעותם הצליחו לחשוף כי ההורים חשודים ברצח בתם הפעוטה, בכך שהאכילו אותה במזון שאינו תואם לגילה במזיד, וכתוצאה מכך היא נחנקה למוות.

במהלך החקירה נעצרו ההורים, תושבי העיר העתיקה בירושלים, בת 26 ובן 32, ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש. בימים האחרונים, חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים השלימו את חקירת מות התינוקת בשנת 2014 בו נחשדו ההורים, זאת לאחר שהמשטרה ביססה תשתית ראייתית למעורבותם במעשה.

החקירה נוהלה מראשיתה בליווי פרקליטות מחוז ירושלים, ועם סיום החקירה הוחלט על הגשת כתב אישום נגד ההורים בכפוף לשימוע, שעתיד להתקיים בשבועות הקרובים.

בעלות של מעל 100 מיליון: אפריקה ישראל מגורים מכרה את שטחי המסחר בפרויקט סביון VIEW 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן