חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברי פורום התיירות דנו בפרויקט הכניסה לעיר

פורום התיירות של ירושלים התכנס. 85% מהתיירות בישראל מתרכזת בירושלים. המשנה לראש העיר, פלר חסן נחום: "התהליך כואב אבל חשוב לטובת העיר" 

פורום התיירות של ירושלים התכנס השבוע לדון בבעיות שעלולות לצוץ בעקבות פרוייקט הכניסה לעיר שהחל בתחילת חודש יולי.

הפורום כונס על ידי המשנה לראש העיר פלר חסן נחום ובשיתוף פאולה עם אילנית מלכיאור הממונה על התיירות. גם משה לאון, ראש עיריית ירושלים נכח בפורום.עוד בלטו בנוכחותם יו"ר התאחדות המלונות, יו"ר חברת עדן ומוריה ומוזיאון ישראל.

 

המשנה לראש העיר פתחה את הכנס באומרה: ״אני מבינה שזהו תהליך כואב, אך הפיתוח של העיר הוא לטובת העתיד. למרות זאת נעשה את כל מה שאפשר כדי למנוע את הנזקים לתיירות בעיר״.

ראש העיר דיבר על כך שנכנסים לירושלים 4 מיליון תיירים בשנה, שהם 85% מכלל התיירים בארץ. בתוך כך הנושא העיקרי שעלה לדיון בפורום, היה נושא התחבורה הציבורית של התיירים בעיר.

משום כך בכנס הוצגו מספר פתרונות לעידוד תחבורה ציבורית של תיירים, ביניהם אפשרות של גישה של תיירים לנת"צ ומערכות מתקדמות לניטור התחבורה בזמן אמת.

 

ראש העיר הוסיף ואמר, שנושא התחבורה בכניסה לעיר בראש סדר העדיפויות ו"יהיו בשנים הבאות שוטרים שיכוונו את התנועה בכניסה לעיר".

בנוסף לזה נידון דיברור פרוייקט הכניסה לעיר והוסכם על ידי הנוכחים שהדיברור בנושא עומסי התנועה בכניסה לעיר, היה מוגזם והלחיץ את הציבור מעבר למצופה.

כמו כן בכנס הוצגו תוכניות הבנייה של פרוייקט הכניסה לעיר שמתוכם עולה כי: מכלול הבנייה בכניסה לעיר יהיה מיליון מטרים רבועים והבנייה תכלול מלונות בארמון הנציב, בנייני האומה ושדרות שז"ר. בנוסף לזה הודגש על ידי האדריכל העירוני כי בכל אזור הכניסה לעיר יהיה פיתוח משמעותי בנושא ההליכתיות ומשום כך ניתן הדגש בתכנון הבנייה על פארקים, עצים רבים ופסלים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן