חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון NOW מציג: חופשה אקסקלוסיבית כשרה

לון הבוטיק הייחודי, המיועד למבוגרים בלבד, נפתח באילת לפני כחצי שנה ● במקום חדרים מעוצבים לתפארת, שירות מהיר ואישי ומסעדת שף שמציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן שהחל מהשבוע, נושאת תעודת כשרות מהרבנות המקומית ● בקיצור, מדובר בחופשה המושלמת!



לפני כחצי שנה נפתח באילת בית המלון NOW, מלון בוטיק אקסקלוסיבי המיועד למבוגרים בלבד.
המלון מונה 19 חדרים מעוצבים להפליא, לרבות חדרי גן וסוויטות עם בריכה פרטית.


מיקומו של המלון מבוקש ומרכזי ובתחומו פועלת מסעדת שף, ה-MOOD, שם ניתן למצוא תפריט קולינרי יוצא דופן שאין כמותו בעיר ותפריט קוקטיילים יצירתי, שפתוח גם בפני מי שלא אורח המלון. את המסעדה מוביל השף בר ישראל.

בנוסף לכל זאת, ישנה חווית האירוח והשירות במלון, במסגרתה הנופשים ב-NOW זוכים לשירות ייחודי וחדשני המוענק על ידי ה"גו'קרים", אשר מלווים את האורחים לאורך כל השהות שלהם החל מביצוע הזמנת החופשה, דרך שירות חדרים וכלה בביצוע שליחות או קניות עבורם מחוץ לתחומי המלון. סיגריות הקשר עם ה"גו'קרים" נעשה באמצעות הוואטס-אפ או שיחת טלפון לנייד האישי של הג'וקר, כך שהאורחים לא נדרשים להמתין זמן רב למענה והשירות תמיד זמין.

כאמור, על גג המלון ממוקמת מסעדת השף MOOD, המציעה תפריט עשיר ומשובח, המותאם לשעות היום וכולל ספיישלים, מנות טאבון וקינוחים מפתיעים. הנופשים יכולים ליהנות ממנה החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 23:00 בלילה. מלבד מנות האוכל הייחודיות, עומד לרשות השוהים במלון גם תפריט אלכוהולי יוצא דופן.


החל מערב פסח האחרון (שישי, י"ד ניסן תשפ"ב, 15/4/22) הפכה מסעדת mood לכשרה, בפיקוחה של מחלקת הכשרות במועצה הדתית אילת.


בין המנות שמוצעות לסועדים במהלך החג; לחם תירס עם איולי חציל ומשוויה, סלט קיסר עשיר עם קראסט פיסטוק ורוטב פרמז'ן, פילה בר ים ולינגוויני בחמאת מרווה, קרפצ'יו מלווה בזרעי עגניות ופילט הדרים, פילה סלמון על קרם דלעת ערמונים ועוד. בקינוחים; ברולה, טריקולד או עוגת גבינה.


מלון now, דרך הים 5, אילת | 050-2299244 | כשרות רבנות, לאוכלי קטניות

צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן
צילום: רוני בלחסן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן