חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך בר מצווה בכותל 2022, הדרך הכי טובה לחגוג בר מצווה

קרדיט יח"צ

שנת 2022 הגיעה והילד בן 13, גיל בו חוגגים בר מצווה. המקום הכי טוב לעריכת בר מצווה, הכותל המערבי. מה יש בכותל שכל כך טוב לחגוג בו? את זה תקראו במדריך בר מצווה בכותל 2022. נתחיל בזה שהכותל הוא המקום הכי קדוש ליהודים. זהו זכר לבית המקדש והמקום שחשים בו הכי קרובים לקב"ה. כל מצווה שנעשית בכותל, הקדושה ויראת השמיים שלו חזקה יותר מכל מקום אחר. הילד שלכם, אתם והאורחים שלכם תחוו את הכוח הרוחני של בר מצווה בכותל כאשר חתן בר המצווה יקרא את ההפטרה.

איך תראה חגיגת בר המצווה שאנחנו מארגנים לכם

ב-2022 אנחנו ממשיכים את לפנק שאת לקוחותינו באירוע מושקע שהוא לא רק רוחני אלא הוא חגיגה, של כיף גדול. אנחנו ממשיכים את המסורת של ארגון האירוע שלכם מ-א ועד ת, כך שלכם לא יהיו שום בעיות ודאגות, רק שמחה והנאה מהאירוע. יש לנו הכול מכל טוב. החל מהסעות לאירוע, דרך תהלוכת נגנים שעושה ריקודים, עלייה לתורה שאנו משלבים בה גם קדושה וגם כיף של הדרכה של הפייטן שלנו, סיורים וכמובן הרבה אוכל טוב. אנו משלבים בה גם קדושה וגם כיף של הדרכה של הפייטן שלנו, סיורים וכמובן הרבה אוכל טוב. הדבר שבאמת טוב אצלנו זה שכל הטוב הזה לא מגיע במחיר גבוה. אנחנו תופרים חבילת אירוע לכל לקוח לפי רצונו והתקציב שלו. כחלק ממדריך בר מצווה בכותל אנחנו מציעים לכם לגלוש באתר האינטרנט המושקע שלנו שם תקבלו הרבה מידע שימושי על בר מצווה בכותל.

קרדיט יח"צ

אנחנו עובדים עם סדר יום מובנה שיוצר אירוע זורם חלק וכיף.

היום שלכם מתחיל עם הסעה שמגיע אליכם הביתה ולוקחת אתכם לכותל, שם מחכה לכם ארוחת בוקר שתפתח את היום שלכם עם אנרגיה. יש מגוון של הסעות שמתאימות לכל גודל של אירוע. אחרי ארוחת הבוקר מתחיל האירוע עצמו. האוטובוס שלכם יביא אתכם לשער האשפות, שם תתחיל תהלוכת נגנים שבה חתן בר המצווה, ילדכם, ילך תחת חופה כמו מלך. הנגנים מנגנים, שרים רוקדים ועושים הרבה שמחה והתרגשות. יש מגוון הרכבים של נגנים, כאשר אתם יכולים לבחור את הרכב הנגנים המתאים לכם. זה הזמן גם ליהנות מאטרקציות מגניבות, למשל בובת חסיד. אחרי תהלוכת הנגנים מגיע טקס העלייה לתורה, שהוא הלב של בר המצווה. לאחר העלייה לתורה יש אפשרות לערוך סיור באחד מאתרי העיר ירושלים. לאחר הסיור מגיעה סעודת מלכים. וכמובן שרותי צילום במחיר זול ניתן לראות כאן.

אנחנו בכינור דוד גאים ושמחים להציג אירוע רוחני שמח ולא יקר, שיעזור לכם לערוך את האירוע המושלם לילד שלכם. תתקשרו אלינו כבר עכשיו ותהיו בטוחים שהאירוע שלכם בידיים טובות שידאגו שיהיה לכם אירוע הכי טוב שהיה לכם אי פעם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן