חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתף בעצרת זיכרון לחללי נצח יהודה והמסלולים החרדיים בצה"ל

מתוך דבריו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי אשר נשא הערב בעצרת הזיכרון המרכזית בירושלים של חללי צה"ל והמסלולים החרדים: "אנו מרכינים ראשנו לזכרם של 24,068 חללי מערכות ישראל ובתוכם 33 חללי נצח יהודה. אל מלא רחמים ימצא מנוחה נכונה לנשמותיהם הקדושות. ואנו נושאים תפילה להחלמתם של פצועי צה"ל הנושאים בגוף ובנפש את צלקות המאבק על קיומנו.

משפחות יקרות אזכיר כאן את דבריו של המרגשים מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שהיה ידוע בחיבתו העזה לחיילים. כך הוא אומר: "חיילי צבא ישראל מוסרים נפשם בכפם ונכנסים לגוב האריות – כמה צריך להתפלל ולברך אותם. לראות חייל? צריך לנשק אותו! הוא מוסר את עצמו בשביל עם ישראל! הוא נותן לנו ללמוד תורה, נותן לנו להתפלל."

עוד הוסיף דרעי: "נוסח האחדות והחיבור – החיבור בין ציבורים שונים, האחדות בין חלומות שונים – זה סוד ההצלחה שלנו והתשובה הטובה ביותר מול אויבנו ומבקשי רעתנו. בשבועות האחרונים קיבלנו תזכרות כואבת למציאות האכזרית בה אנו חיים. חווינו שוב ושוב את הכאב על בשרנו בפטירתם של 16 אזרחים חפים מפשע.

אנחנו יודעים, יש מחיר לקיום שלנו כאן, ארץ ישראל נקנתה בייסורים. האובדן כבד מנשוא. נחמתנו היא להמשיך את דרכם של יקירנו ולהגשים את חלומם. אני חייב להזכיר את עמותת נצח יהודה, את רבניה את העסקנים שלה שעושים עבודת קודש.

יהי זכרם של הנופלים, של יקירנו ואהובינו, נצור עמנו בזיכרון עמנו לעד."

הכוחות המיוחדים של המשטרה במאה שערים הגיעו ללב הבירה I צפו בפעילות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן