חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גידל סמים בגילה ונעצר. צפו בתיעוד

פעילות מבצעית יזומה של בלשי המשטרה, הביאה אמש למעצר חשוד בגידול סמים על גג בניין מגורים בדרום העיר – החשוד נעצר לאחר שנצפה ע"י השוטרים משקה כ- 20 שתילי סם מסוכן

אתמול בשעות אחר הצהריים פשטו בלשי המשטרה על גג בניין מגורים בשכונת גילה בירושלים, לאחר שבמקום נצפה חשוד 'המטפל' בשתילים הנמצאים במקום והוחשדו ע"י השוטרים כשתילי סם מסוכן מסוג 'קנאביס'.

לאחר מעצר החשוד כבן 26 תושב המקום, ובחיפוש שערכו השוטרים על הגג, איתרו מעבדה לגידול סמים מסוכנים, ובה כ – 20 שתילים שהוחשדו כסם מסוכן מסוג קנאביס. עוד אותרו אמצעים נוספים המשמשים לגידול השתילים.

משטרת ישראל

 

גידולם של סמים מסוכנים הנה עבירה שעונש מאסר לצידה. במקרה זה, הוסיף החשוד חטא על פשע, כשעפ"י החשד גידל את הסמים המסוכנים על גג בניין מגורים, דבר שעלול היה להוות סכנה ממשית לבריאותם של קטינים ותושבים המתגוררים במקום שבחוסר מודעות היו צורכים \ משתמשים בדרך זו או אחרת בשתילים.

"הפעילות הסמויה והממוקדת אותה אנו מבצעים כל העת, מאפשרת לנו להגיע לאותם עבריינים שחושבים שגידול הסמים במקומות שונים נסתר מעיני המשטרה, להפסיק את העבירה והפצתם של הסמים ולהביאם לדין", ציינו במשטרה.

החשוד כאמור נעצר לחקירה במשטרה בחשד לגידול \ החזקה \ ייצור סמים מסוכנים, והיום יובא בפני בית משפט השלום לדיון בעניינו.

משטרת ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן