חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההעדפה של קניות באינטרנט

קרדיט תמונה FREEPIK

מהפכת האון ליין התקבלה באהבה רבה על ידי ישראלים רבים, אשר לאט לאט סיגלו הרגלי קניות חדשים. זה התחיל לפני כמה שנים כאשר התחילו לצוץ אתרי אינטרנט מכירתיים בין לאומיים אשר הציעו ביגוד, הנעלה ומוצרים נוספים במחירים נמוכים ביותר ועם זאת באיכות מעולה. כאשר יוקר המחיה בישראל הוא כה גבוה, ברור שכולם יחפשו אופציות מוזלות, כדי להקל על ההתנהלות הכלכלית היום יומית. אחת ההוצאות המשמעותיות במשפחות מרובות ילדים היא עבור ביגוד, כיוון שהילדים גדלים מהר וזקוקים לעיתים תכופות למלאי חדש של בגדים. בעידן של קניות באינטרנט, המשימה הזו הופכת לקלה ומזמינים פריטים שונים וייחודיים מאתרי אינטרנט מובילים בעולם או בישראל, המשלוחים מגיעים הביתה וכך מתבצע פתרון קליל, מהיר וזול.

גם בנושא הנעלה, אפשר לפעול על פי ההסברים השונים הקיימים באתר לגבי המידות וכך מבצעים קניות באינטרנט שכוללות הנעלה לכל בני המשפחה. זה קורה בתחילת עונה, באמצע העונה וגם בסופה כדי ליהנות מהמחירים שהם פחותים. ההיצע לכל בני המשפחה כולל נעליים וסנדלים לילדים, סנדלים, נעליים וגם כפכפים לנשים ולהיצע גדול גם של נעלי גברים. עם הזמן משפחות רבות למדו את השיטה והחלו לרכוש כמעט את כל מה שנחוץ להם בדרך זו וכך הם חסכו את זמן הנסיעה בפקקים למרכזי הערים או לקניונים ונהנו ממשלוח מהיר שהגיע לביתם.

קניות באינטרנט בעידן הקורונה

המגבלות המשמעותיות שהיו בעת הסגרים בשל מגפת הקורונה, דרבנו את הישראלים להגביר את הקצב של קניות באינטרנט והם עבור להזמין מוצאי מזון, טואלטיקה, משחקים לילדים, ספרים, מכשירי כושר ואפילו מחשבים ומוצרי חשמל. כיוון שיש באתרים הללו את מלוא המידע באופן ברור ביותר ובמידת הצורך יש אפשרות לשוחח עם נציג בווטס אפ או לחלופין טלפונית, קל מאד לקבל החלטות ולבצע הזמנות און ליין, גם כשמדובר במוצרים שהם יקרים כספית כמו מקררים, טלוויזיות או תנורי אפייה גדולים.

חוזרים לשגרה

הקורונה דועכת אך רוב הציבור החליט שהוא מעדיף לרכוש און ליין ולכן הבעלים של אתרי קניות באינטרנט עברו לעבוד בשיטות לוגיסטיות מתקדמות ומתוחכמות. הליקוט מתבצע במר"לוגים עצומים בגודלם באמצעות רובוטים, הלקוח מקבל כל הזמן מידע על מצבו של המשלוח שלו ומתי הוא יגיע לביתו, תכיפות המשלוחים עלתה והלקוחות מרוצים שהאספקה היא מהירה ואין להם צורך לצאת לקניות.

קניון VS משלוחים

ההחלטה היא אישית של כל צרכן, רבים אוהבים להגיע לקניונים להסתובב בין החנויות השונות, למדוד וכך לקבל החלטות. אחרים מעדיפים את השיטה החדשה אשר מצמצמת את ההתחככות שלהם עם קהלים נוספים ומייתרת את הצורך להיכנס לערים הסואנות ולחפש חניה זמן רב.

לכן הקלות של קניות באינטרנט תפסה תאוצה לא רק בישראל, אלא בכל העולם ומשנה לשנה נתח השוק באמצעות הקניות ברשת עולה בהתמדה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן