חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי בירכו על אירוע סיום הרמב"מ של חב"ד? אנשי מר"צ

כמידי שנה, גם השנה ערכו שליחי חב"ד ירושלים עם חסידי חב"ד ויהודים רבים אירועים מיוחדים לרגל סיום לימוד כלל ספר הרמב"ם הידוע בשם היד החזקה – משנה תורה.

 

האירועים הנערכים בהתאמה למקומות בהן הם נערכים, התקיימו כאמור ברחבי העולם כולו וגם במרחוב בן יהודה בעיר, שם נכחו מאות משתתפים מכלל המגזרים שזכו לשמוע את סיום הרמב"ם, ולמעשה, כפי שהרמב"ם אומר בהקדמת הספר, לסיים את התורה כולה, תורה שבעל פה ותורה שבכתב.

 

הרבי מלובביטש פתח במבצע מיוחד ללימוד הלכות הרמב"ם בכלל עם ישראל בשלושה מסלולים שונים.

לפי מסלול לימוד 3 פרקי רמב"ם ביום כך שמסיימים את הלימוד כולו תוך פחות משנה, פרק אחד ליום, המביא לסיום הרמב"ם כולו בתוך שלוש שנים ומסלול ספר המצוות של הרמב"ם הכולל את כלל מצוות התורה מידי שנה.

 

 

השבוע, ערכו חסידי חב"ד כאמור גם סיום לציבור הכללי במדרחוב בן יהודה באירוע לימוד תורה מרשים ובקהל נכחו גם פעילי מר"צ ירושלים שנקלעו למקום ושמחו על האוירה הנעימה ששרתה בו.

 

במר"צ ביקשו לברך את חב"ד על הסיום ואף עודדו וביקשו שייערכו אירועים דומים לאורך השנה ברחבי העיר, וחברת מועצת העיר לורה ורטון אמרה: "טוב לראות שגם בחב"ד מבינים ששמחה צריכים לחגוג עם כולם, עם גברים ונשים יחד, בשוויון המלא שהמדינה מבטיחה. אני מברכת על היוזמה לקיים אירוע הסיום ללא הפרדה במקום שפתוח לכולם כדי לשמח את כל אוכלוסיות העיר".

 

אכן, גם במר"צ כאמור מברכים על הסיום ופעיל וחבר הנהלת מר"צ ירושלים ג'וש ארונסון שנכח באירוע ושמח מהאוירה הנעימה הוסיף: " כבן אדם שחשוב לו שלא יהיה כפייה דתית ומכבד את כל אדם שמחתי לראות הארוע שבו ראיתי אנשים מכל הגוונים של העיר נהנים ללא הפרדה .
מזל טוב לחב"ד על הסיום ונשמח לחגוג ארועים דומים לכל אוכלוסיית העיר "

 

כעת נותר להמתין ולראות האם בחב"ד יתחילו להזמין את מר"צ לאירועים תורניים באופן יזום ולהוסיף בשיעורי התורה כפי שהם ניתנים על ידי חסידיו של הרבי מלובביטש נשיא הדור לכל יהודי מתוך אהבת ישראל נפלאה.

צילומים באדיבות ג'וש ארונסון:

מעמד סיום לימוד ספר הרמב"ם , צילום: ג'וש ארונסון
מעמד סיום לימוד הרמב"ם חב"ד התשע"ט. צילום: ג'וש ארונסון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן