חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנועות הנוער מצדיעות לעיר הבירה ביום חגה

 

כמיטב המסורת, יעלו לרגל במוצאי השבת הקרובה, אלפי חניכי תנועות הנוער הירושלמיות ואיתם סניפים אורחים מרחבי הארץ, לרחבת הכותל המערבי, לכינוס מיוחד ותפילה חגיגית לכבוד ערב יום ירושלים – בסימן ציון שנת ה- 55 לשחרורה ואיחודה מחדש של העיר.

חברות וחברי תנועות בני עקיבא, הצופים, עזרא ואריאל, יחלו את הצעידה הרגלית מכל שכונות העיר כבר בשעות אחר הצהריים שבמהלך השבת.

לקראת ערב, יתכנסו כולם ברחבת הכותל למעמד מיוחד ומרגש שיחל בשירת המונים, שירי ירושלים, ובשיאו של הערב, עם צאת השבת, תתקיים תפילת ערבית חגיגית במעמד ראש העיר, משה ליאון ובהובלתם של הזמרים ובעלי התפילה: ישי לפידות, יצחק מאיר וחיים ישראל.

בסיומה של התפילה תישמע תקיעת שופר מרגשת, יחד עם פריסת דגל הענק שיכסה את כל שטח רחבת הכותל, ובזאת תינתן האות לפתיחת חגיגות יום ירושלים תשפ"ב.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אין מתאים יותר מלפתוח את אירועי יום חגה של ירושלים, בירת העם היהודי, ברחבת הכותל המערבי, בתפילה יחד עם אלפי חניכות וחניכי תנועות הנוער, דור העתיד של כולנו. נוער ערכי ומיוחד, המחובר לירושלים בכל נימי נפשו, דור מופת שמהווה לכולנו מקור השראה איתן, להמשך עשייה במלוא המרץ ולבנייתה של בירתנו הנצחית. חג ירושלים שמח!".

האירוע מובל על-ידי עיריית ירושלים בשיתוף משרד ירושלים ומורשת, הקרן למורשת הכותל והרשות לפיתוח ירושלים.

יום ירושלים בכותל המערבי, צילום: דוברות המרכז למורשת הכותל
רה"ע משה ליאון, הרב הכותל הרב רבינוביץ', רפי פרץ, וסולי, צילום: דוברות המרכז למורשת הכותל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן