חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפסגה של בראזני

חברת י.ד. ברזאני פתחה את ה presale של פרויקט ברזאני בפסגה. דירות 4 חדרים החל מ- מ1,550,000 ₪

 

בלב שכונת פסגת זאב בונה חברת י.ד. ברזאני את פרויקט ברזאני בפסגה. מדובר ב-6 בניינים בהם ניבנו 30 דירות חדשות בנות 4 חדרים. שטח הדירות 98 מ"ר + + מרפסות סוכה של 11 מ"ר או 17.5 מ"ר נוספים+ חניה פרטית.

3devision

 

הפרויקט ממוקם בשכונה מאוכלסת ומטופחת ברחוב אליהו מרידור פסגת זאב מזרח, בסמוך למוסדות חינוך, מרכזי קניות ופארקים ירוקים ונהנה מנגישות לתחבורה מתקדמת המחברת את השכונה לכל חלקי העיר.

האכלוס צפוי עוד כשנה.

דיין בר, מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת ברזאני הדגיש כי המחיר חסר תקדים עבור דירת 4 חדרים בירושלים אשר תעלה החל מ- 1550,000 ₪. מחיר הדירות דומה למחירי דירות אשר שווקו במסגרת מחיר למשתכן אך מיועד לציבור הרחב ללא כל התניה.

3devision

 

מנהל השיווק של הפרויקט, מר קובי בן שמחון מחברת דרא מוסיף: "קהל היעד של הפרויקט הוא מרחבי ירושלים והאזור, שמחפשים דיור בתוך ירושלים במחירים ברי השגה ובאיכות מעולה. פתחנו את השיווק וכבר רואים התעניינות רבה בקרב הירושלמים. נציין שהבניה החלה והאכלוס של חלק מהדירות צפוי כבר תוך כשנה .

חברת ברזאני פעילה מעל שלושה עשורים בתחומי התשתיות והבנייה למגורים. החברה צברה ניסיון רב בניהול פרויקטים גדולים ומגוונים. בשנים האחרונות האיצה החברה את הפעילות בתחום המגורים. לחברה ניסיון מוכח בעשרות פרויקטים בתחום יזמות למגורים, חלקם הושלמו וחלקם בתהליך, החברה פעילה ב-20 פרויקטים בהתחדשות עירונית פינוי בינוי ועוד. בימים אלה משווקת החברה דירות בכ-10 פרוייקטים במקביל ובמגוון רחב.

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן