חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכל"ית משרד הרווחה בביקור בבית יד שרה: "נדהמת מהיקף הפעילות של הארגון"

מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי סיגל מורן ביקרה היום בבית יד שרה בירושלים, ונפגשה עם הרב אורי לופוליאנסקי ועם מנכ"ל יד שרה משה כהן; "נדהמת מהיקף העשיה והפעילות של יד שרה בקרב קשישים ובעלי מוגבלויות"; יותר מחצי מליון קריאות חירום למוקד בשנה. 70,000 שיחות להפגת בדידות בשנה

לרגל מלאת שנתיים למיזם המשותף של יד שרה ומשרד הרווחה, במסגרתו מחוברים עשרות אלפי קשישים למוקד החירום הרפואי ומשדרי המצוקה של יד שרה, באמצעות לחצני המצוקה מצילי החיים, הגיעה היום מנכ"לית משרד הרווחה ביחד עם מיכל דלומי, מנהלת תחום קהילה במשרד הרווחה, לביקור במוקד החירום והתרשמה מהיקפי הפעילות העצומים ומהמקצועיות הרבה של צוות המוקד.

צילום: יד שרה

מנהלת המוקד הרפואי של יד שרה אסתר צ'סטר הציגה בפני המנכ"לית את הנתונים לפיהם בשנה ענו הנציגים ליותר מחצי מיליון קריאות חירום, מתנדבות יד שרה שוחחו עם 70,000 קשישים להפגת בדידותם (ב-9 שפות). חייהם של 787 קשישים ניצלו בזכות חיישן הנפילה, שזיהה את הנפילה והזעיק את כונני החירום.

המנכ"לית התרשמה גם מפעילות מרכזי השיקום, חדר המיון של מרכז פרנקל לרפואה דחופה ובתוכו המרכז החדש למניעת נפילות ועוד עשרות שירותים לטובת קשישים ואנשים עם מוגבלות.

הגב' מורן ציינה בפני הרב לופוליאנסקי את שביעות הרצון הרבה משיתוף הפעולה המוצלח במוקד החירום, והתחייבה להמשך שיתוף פעולה פורה עם יד שרה.

בהובלת ראש העיר: פיילוט ראשון מסוגו בעולם – גנרטור אזורי לשבת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן