חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושב בית שמש נעצר לאחר שאיים לפגוע בבת משפחתו; וגם: החשד הנוסף של המשטרה | כל הפרטים

אחד העצורים

משטרת ישראל עצרה תושב בית שמש בחשד שביצע מעשים מגונים והטריד מינית צעירות בעיר במהלך השבועות האחרונים. מעצרו של החשוד הוארך לבקשת חוקרי המשטרה שממשיכים בפעולות לאיתור קורבנות נוספים.

החשוד בשנות ה-20 לחייו נעצר ביום חמישי האחרון, ע״י שוטרי תחנת בית שמש, זאת לאחר שהתקבל דיווח במשטרה כי הוא יצא מביתו כשהוא חמוש בסכין ומאיים לפגוע בבת משפחתו. השוטרים עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת משטרת בית שמש של מחוז ירושלים.

בתוך כך, בתקופה האחרונה התקבלו תלונות נגד חשוד בביצוע עבירות מין ברחבי העיר העונה לתיאור של חשוד זה.

אחד העצורים
אילוסטרציה, אזיקים. צילום: דוברות משטרת ישראל

על פי החשד, במספר מקרים שארעו במהלך השבועות האחרונים, פגש החשוד באקראי צעירות שחלקן קטינות, בעיקר בסמוך למרכזי קניות או בתחומם. שם ביצע כלפי קורבנותיו מעשים מגונים או הטריד אותן מינית, זאת תוך הצעות מיניות תמורת תשלום כספי.

החשוד שנעצר ביום חמישי כאמור, הובא בפני בימ"ש שלום ירושלים לדיון הארכת מעצרו. במהלך הדיון נעתר בימ"ש לבקשת סנגורו והורה על איסור פרסום כל פרט העלול לזהות את החשוד בשלב זה.

לצד זאת, נעתר בימ״ש לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, זאת עד לתאריך 13.6. חקירת המשטרה נמשכת וחוקרי תחנת בית שמש מבצעים מגוון פעולות בניסיון לאתר קורבנות נוספים ככל שיש כאלו שנפגעו ממעשיו של החשוד.

M16, מיליון ש"ח ו 2 ק"ג כסף וזהב. את כל זה מצא אחראי הצוות משועפט בתחנת הרכבת נבון – והחזיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן