חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בר הקיץ על גג מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נפתח

בר הקיץ על גג מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נפתח עם מנות חדשות, תפריט קוקטילים מיוחד וסיגארים

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים פתח השבוע את בר הקיץ – THE GARDEN TERRACE שהוקם על גג המלון המשקיף על נוף ירושלמי עוצר נשימה. בתפריט מנות מוקפדות בסגנון טאפאס ים תיכוני ובר משקאות וקוקטיילים עשיר ומקצועי לבילוי מושלם של ערבי הקיץ
פתוח לקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-22:30

THE GARDEN TERRACE, בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה נפתח מחדש בימים אלה.

המקום שמשקיף על קו הרקיע של ירושלים, תוכנן תוך שמירה קפדנית על האיכות המאפיינת את הרשת היוקרתית. את התפריט ל- THE GARDEN TERRACE בנה השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק, עם מנות בר מוקפדות בסגנון טאפאס מהמטבח הים תיכוני.

בבר, קוקטיילים ממרכיבים איכותיים, שנרקחו על ידי המיקסולוגים המומחים של המלון, ומבחר עשיר של משקאות יוקרתיים, מיושנים ומעושנים. חובבי הסיגרים, ייהנו מקולקציית סיגרים יוקרתית. THE GARDEN TERRACE פתוח לאורחי המלון ולקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-22:30. המלון מאפשר חנייה חינם לשעתיים לסועדים.

THE GARDEN TERRACE מעוצב בסגנון גן ים תיכוני, עצי זית מקומיים, פרחים ועציצים רבים מהדרים את המקום, רצפת דק מיוחדת ורהוט גן אקסקלוסיבי. המקום מואר בתאורה מוקפדת שתוכננה על ידי יועץ תאורה שנשכר במיוחד להענקת אווירה הרמונית והדגשת הפרטים הקטנים. במקום מטבח ובר ליצירת חוויה 'חיה' לאורחים שיוכלו לצפות בהכנת המנות והקוקטיילים על ידי צוות הטבחים והברמנים של וולדורף אסטוריה ירושלים.

צילום: דניאל לילה

תפריט האוכל של THE GARDEN TERRACE מתאפיין במנות טאפאס בר איכותיות העושות שימוש בחומרי גלם טריים דוגמת ירקות שורש ועשבי תבלין. אותם רקח שף המלון איציק מזרחי ברק. מחירם נע בין 45 ₪ ועד 65 ₪.

על הקינוחים אמון השף קונדיטור עידן חדד. השנה בוולדורף אסטוריה רקחו תפריט קוקטיילים של קוניאק ייחודי ובלעדי עם גודה- בית קוניאק משפחתי ותיק עם מסורת של 15 דורות שנמצא בלה רושל עם היסטוריה מעל 400 שנה בייצור קוניאק, זאת בנוסף לתפריט הקוקטיילים האלכוהוליים שמוגש במקום.

כמו כן ניתן ליהנות בטרסה מתפריט סיגרים משובח שאף מותאם באופן מיוחד לסוגי האלכוהול המוגשים במקום, כמו גם תפריט ייחודי לסוגי הקוניאק של גודה.

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, אבנר און מציין: "THE GARDEN TERRACE, בר הקיץ על גג וולדורף אסטוריה ירושלים, נפתח השבוע עם תפריט חדש ומשודרג, זאת במטרה לתת מענה לבילוי איכותי לקהל הרחב בימי הקיץ.

המטרה שלנו היא לאפשר לכלל אורחי העיר ירושלים ותושביה ליהנות מאיכות השירות והסטנדרטים הגבוהים של הרשת, גם לאלו שלא נמנים על אורחי המלון. אנו מאמינים כי THE GARDEN TERRACE יהיה בקיץ 2022 מקום הבילוי הפופולרי בקרב הירושלמים, לבליינים מהמרכז ולכל מי שמחפש אופציית בילוי אקסקלוסיבית בעיר".

מה בתפריט?.טאפאסים: חציל שרוף על האש, קרם טחינה, בשר בקר וצנוברים (45 ₪); תפוח אדמה קריספי איולי עשבי תיבול (45 ₪); פרחי כרובית בטמפורה קרם טחינה וסלסת עגבניות (45 ₪); סלט עדשים חם – ירקות שורש, ציר ירקות (55 ₪); סלט על חסה פריכים – עגבניות שרי, מלפפון צעיר, וינגרט חרדל (45 ₪).

טורטיה עוף במרינדת לימון, סלט עגבניות חריף, שקדים קלויים (55 ₪); מעורב ירושלמי על הפלנצ'ה טורטיה ובצל מקורמל (55 ₪); אנטריקוט בורגר איולי, תפוח אדמה קריספי (65₪); שווארמה דג ים – טורטייה, פסטו, פלפלים חריפים ולימון כבוש (55 ₪).

באו באן ספייריבס בצל ירוק, תפוח אדמה קריספי ורוטב הוייסן (65 ₪); ₪), עראייס – פיתה קרם טחינה, סלט ירקות ישראלי ופלפל חריף ( 65 ₪), סטייק אנטריקוט בפיתה – נתחי אנטריקוט על הפלאנצ'ה, קרם טחינה, עגבניות שרי, צנונית ופטרוזיליה (65 ₪).

מנות אחרונות של השף קונדיטור עידן חדד:
בסבוסה – עוגת סולת מסורתית עם סילאן, חלבה ופיסטוקים קלויים. ( 45 ₪ ).
טארט שוקולד – עוגת שוקולד קרמל מלוח עם פקאן מסוכר ( 45 ₪).

צילום: דניאל לילה

בין הקוקטיילים: ירושלים של זהב – הוואנה קלאב 7 שנים, סירופ מייפל, אנגוסטורה ביטרס, קינמון מעושן (68 ₪) חלום ליל וולדורף אסטוריה ירושלים- בורבון, ליים, סירופ דבש ורוזמרין, קצף פטל מעושן באלון שרי (69 ₪); מייד בוולדורף – ג'ין, אוזו, רוזטה, לימונדה מלפפון וכוסברה (75 ₪).

בריזת קיץ – הוואנה 7 שנים, ג'ין ביפיטר, אפרסק, לימון (58 ₪); סטריט סאוור – קוקטייל דובדבן מורלו עשיר עם אמרטו דיסארונו, לימון ודש של ביטרים (48 ₪); ג'ולפ הדרי – בורבון, אשכולית, נענע, לימון ורימון עם קרח גרוס (65 ₪).

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

THE GARDEN TERRACE, מלון וולדורף אסטוריה – גרשון אגרון 26, ירושלים.
שעות פעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-22:30
כשרות: למהדרין.
לפרטים והזמנות: טלפון: 02-5423333 מייל.

צילום: דניאל לילה

שבוע הספר במתחם התחנה: יריד הספרים הארצי בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן