חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ש.ל מורן בע"מ – למכשור מעבדה וציוד מעבדתי

קרדיט תמונה: FREEPIK

חברת ש.ל מורן בע"מ הוקמה בשנת 2007 ומספקת שירותי אפיון, שיווק והפצת מכשור מעבדה וציוד מעבדתי מתקדם.

הקמתה של מעבדה ועד לתחזוקתה השוטפת, יכולה לא אחת להעלות שאלות ונושאים הנדרשים להתייעצות עם בעלי מקצוע מוסמכים. מתוך הקו המנחה את בעלי החברה למתן מעטפת שירות מלאה, מספקת ש.ל מורן שירות מקיף ומלא הכולל אפיון, התקנה ואחזקה אצל כל לקוח ולקוחה, לרבות אפשרות לייעוץ, קבלת תמיכה ומענה טכני.

שלב פיתוח המעבדה

התמיכה והשירות אינם דבר מה ממנו נהנים לקוחות קיימים בלבד, ועוד בטרם שלב המכירה, החברה פועלת למתן מענה מקיף ומלא החל מן השלבים לפיתוחה של המעבדה ועד לשלב הפיילוט.

שורת ההנחיות המכובדת להן נדרשות מעבדות רפואיות בישראל, זוכות לביקורת קפדנית מטעם המחלקה האחראית על כך ממשרד הבריאות. רק לאחר העמידה בכל התקנות הנדרשות, ניתן לקבל את הרישיון לתפעול המעבדה.

לאור זאת, לצד המוצרים הרבים המוצעים מטעם החברה, כגון משאבות ואקום דיאפרגמה, אמבטים קירור וחימום, כימיקלים, ריאקטורים ותנורי שריפה, מציעה החברה ללקוחותיה שירות אפיון תהליכי מקדים המדייק את צרכי המעבדה, ומאפשר את המענה הנכון ביותר.

שלב התקנה ואחזקה

ציוד ומכשור מעבדתי מתקדם מצריך תחזוקה שוטפת וכן מתן מענה טכני בהתאם לצורכי הלקוחות.

בש.ל מורן מקפידים להעניק שירות מקצועי ואמין לכל קהל לקוחותיהם שברחבי הארץ. החברה מספקת את שירותיה בכל נקודה ונקודה בישראל מן הצפון ועד הדרום, החל משלב ההתקנה הראשוני ועד לשלב התחזוקה, המענה הטכני ושילוח חלקי חילוף.

לרשות החברה מלאי מקיף ושוטף של חלקי חילוף, החל מפריטים פרטניים ועד למכשור כולל, וזאת כדי להבטיח את הפעילות השוטפת של כל מעבדה ומעבדה. החברה פועלת יחד עם הפסקים המובילים בחו"ל לרבות VDH, Chemglass, WELCH, Branson, Angen ועוד.

המוקד הארצי של החברה זמין עבור לקוחותיו למתן מענה בכל שאלה והתייעצות.

אתר החברה

באתרה של ש.ל מורן ניתן להתרשם ממגוון רחב של מוצרי מעבדה ומכשור מעבדתי מתקדם המחולק על-בסיס קטגוריות.

בכל מוצר ומוצר המופיע בקטלוגים השונים כגון אמבט אולטרסוני, ויסקומטרים וציוד פיילוט לפארמה, יכולים מבקרי האתר לקבל מפרט טכני מקיף ישירות מן היצרן.

בכל שאלה והתייעצות בנושא המוצרים המופיעים, בירור על השירות ואפיון המוצרים והמכשור הנדרשים למעבדה, ניתן ליצור קשר טלפוני ישיר עם הצוות הטכני של החברה, ולקבל מענה מקיף בכל היבט והיבט.

בזכות הניסיון

מאז הקמתה בשנת 2007 ועד היום, צברה החברה מוניטין רב ופועלת אל מול גורמים מובילים במשק הישראלי.

בין לקוחותיה של החברה נמצאים: אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת בר אילן, המכון למחקר ביולוגי, האוניברסיטה העברית, חברת החשמל, טבע ועוד.

למידע נוסף, בירורים והתייעצות עם הצוות המקצועי של החברה, חפשו ש.ל מורן בגוגל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן