חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלו הם כלי העבודה שצריכים להיות בכל בית

קרדיט תמונה FREEPIK

מנורה שנשרפה, נזילה מהשירותים, מסמר שצריך לקדוח בקיר, רהיט שיש להרכיב – כל אלו הם מצבים יומיומיים שאנו נדרשים לתת להם מענה. כדי שזה אכן יוכל לקרות, חייבים להשתמש בכלי עבודה, כלים ייעודיים שמסייעים בביצוע עבודות הכפיים השונות, לרבות תיקונים, אינסטלציה, תלייה והרכבה.

כיום ישנו מגוון אינסופי של כלי עבודה בשוק, אולם מבין כל אלו יש כמה שכל אחד חייב שיהיו לו בדקת קריאה בבית. ריכזנו עבורכם רשימה של כל כלי העבודה שהם פשוט מאסט בבית.

הכלים הבסיסיים ביותר – כלי עבודה ידניים

כלי עבודה ידניים נחשבים לבסיסיים ומהותיים ביותר, שכן בלעדיהם לא ניתן לעשות דבר. להלן כלי העבודה הנפוצים והשימושיים ביותר:

  1. פטיש – פטיש יעזור לכם כאשר אתם צריכים להכות במסמר כדי לקבע אותו בקיר ולתלות על גביו מראה או תמונה. כיום ישנם כל מני סוגים של פטישים, המגיעים במשקלים ובגדלים שונים. אם מייעדים אותו לטובת הבית מומלץ לבחור בגודל בינוני, באמצעותו תוכלו לבצע את מרבית הפעולות המצריכות פטיש.
  2. פלייר – פלייר מסייע בחיזוק של ברגים רופפים או למען אחיזה באלמנטים, שזו גם הפעולה היסודית והבסיסית ביותר שלו. הוא משמש במקרים בהם האום מחליק, צריך לפתוח ברז, יש להרים רשת גריל חמה וכו'. גם כאן יש כל מני סוגים וגדלים, כאשר ההמלצה היא להחזיק בכמה פליירים בגדלים שונים.
  3. מברג – המברג מסייע בחיזוק או בפתיחה של ברגים, ולכן הוא נחשב לאחד מכלי העבודה הכי פרקטיים שיש. יש סוגים שונים של מברגים, כאשר כל אחד מיועד לפעולות ספציפיות אחרות. אנו ממליצים על סט מברגים המכיל סוגי מברג שנים – מברג צלב, מברג שטוח וכו'. ישנם גם מברגים בעלי ראש מתחלף, אותם אפשר להתאם לסוג העבודה שבאים לבצע באמצעותו.
  4. מד מטר – מד מטר מסייע במדידת מרחקים וחפצים שונים. השימוש בו נעשה כאשר צריך למדוד אורכים של רהיטים או בלטות, לבדוק שיש מספיק שטח זמין לאחסון או לרהיטים חדשים ולמעשה כדי לוודא תמיד חפיפה של גדלים. אין ספק שהוא חוסך הרבה כסף והתעסקויות.

אילו כלי עבודה חשמליים חייבים להיות בבית?

  1. מקדחה – מקדחה מסייעת בתליית חפצים שונים כמו תמונות או מראה. באמצעותה ניתן לקדוח חורים בעץ, בקירות, בקרמיקה וגם במתכת. יש כל מני סוגים של מקדחות, כאשר זו המומלצת לשימוש ביתי היא רוטטת עם מקדחים שונים, אשר נותנת מענה לכל מני סוגים של חומר.
  2. מברגה – מברגה מאפשרת להבריג ברגים על סוגים שונים של חומרים. כדאי לבחור במברגה נטענת, אשר הופכת את השימוש לנוח וקל ולא מצריכה מקור חשמל לשם הפעלתה.

עוד כלי עבודה שימושיים

מעבר לכלים האלו, אשר מהווים כלי עבודה בסיסיים, ישנם עוד אינסוף כלי עבודה המיועדים לשימושים מסוימים. אצל כלבו בר אילן תוכלו למצוא כלי עבודה מובחרים ומובילים בשוק, אשר יתנו מענה מיטבי לכל צורך בתלייה או הרכבה. בחנות ישנם גם כלי עבודה ידניים וגם כלי עבודה חשמליים, כך שתוכלו לבחור לכם את אלו המתאימים ביותר עבור הפעולות שאתם מבקשים לבצע.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן