חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית ירושלים: מברכים על כ.א נגד מפגינים חרדים. אבל רגע, מה עם המהומות במזרח העיר?

ירושלים

אחרי שביצעו פעולות אכיפה מאסיביות נגד החרדים בתקופת הקורונה ואחריה, בעיריית ירושלים מברכים היוםעל כתבי אישום נגד חרדים שהשתתפו בהפגנות נגד עבודות הרכבת בבר אילן.

מי שלא מכיר את מה שהתרחש בעיר בשנה האחרונה יכול לחשוב שהמפגינים בבר אילן הם האוייב הבלעדי של העירייה שמברכת היום כאמור על הגשת כתבי האישום, למרות ההרס הרב שנגרם בהפגנות במזרח העיר, גם בחודשים האחרונים בהפגנות ובפיגועים.

המציאות בה סוף סוף נאבקים בתופעת ההפגנות ברחבי העיר היא חיובית אך האם בעירייה יחליטו לאכוף את החוקים בשמחה זהה גם במזרח העיר?

בהודעת העירייה נכתב: " כתבי אישום ראשונים כנגד המתפרעים בצומת בר אילן בירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום בירושלים כתבי אישום נגד ארבעה צעירים חרדים קיצוניים שהתפרעו והתפרצו לאתר עבודות הרכבת הקלה בצומת בר אילן בירושלים

מעיריית ירושלים נמסר: "בכל עברה והפרת סדר ציבורי צריכה יש למצות את הדין. עלינו ועל רשויות אכיפת החוק לנהוג בנחישות במאבק כנגד אלה המבקשים לפגוע בטובתם של תושבי ירושלים בכלל ותושבי אזור בר-אילן בפרט."

כתבי אישום כנגד המתפרעים: פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום בירושלים כתבי אישום נגד עמרם מרגלית (33), דוד בער לוינזון (19), אלעזר גליק (25) ושמעון בלומשטוק (20), תושבי ירושלים וביתר עלית, וזאת לאחר שהתפרצו לאתר עבודה במהלך הפגנה נגד פיתוח קו הרכבת הקלה בירושלים.


על פי כתב האישום, בזמן שהתקיימו הפגנות המוניות בסמוך לאתר העבודות לפיתוח קו הרכבת הקלה ברחוב בר אילן, נכנסו הנאשמים לאתר העבודה והתיישבו מול כלי הנדסי וזאת כדי למנוע ממפעילו להמשיך בעבודה. באחד המקרים החזיקו שניים מהנאשמים שקיות טלית ותפילין בידיהם למקרה שייעצרו. הנאשמים לא עזבו את המקום למרות קריאות חוזרות של השוטרים כי יתפנו מהמקום. לאחר זמן מה, משהפצרות השוטרים לא הועילו, פונו הנאשמים בכוח מאתר העבודה על ידי שוטרים ונעצרו.
כתבי האישום מייחסים לנאשמים ביצוע עבירות של הסגת גבול כדי לעבור עבירה והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.


מעיריית ירושלים נמסר כי: "אנחנו מברכים על הגשת כתבי האישום כנגד המתפרעים, ומודים לרשויות אכיפת החוק על נחישותם במאבק כנגד הפרת הסדר הציבורי וכנגד אלה המבקשים לפגוע בטובתם של תושבי ירושלים בכלל ותושבי אזור בר-אילן בפרט.


האישום נגד המתפרעים מוכיח שוב, כי המתנגדים לרכבת הם מיעוט קיצוני שרובם כלל אינם תושבי השכונה וחלקם אפילו לא מתושבי העיר, בעוד תושבי העיר ותושבי השכונה תומכים ברכבת הקלה, ורואים בה את טובתם ואת טובת הציבור.

אנחנו נמשיך בעבודות בכל הכוח, ויחד נבצע מהפכה בתחבורה בירושלים, שתהיה העיר הראשונה בישראל לצאת מהפקקים"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן