חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וואו! כמה דברים לנוער בירושלים – תראו מה ארגנו לכם באגף חברה בעירייה

קיץ חם בירושלים – פסטיבל הנוער 2022 התשפ"ב

חגיגה של מופעים, פסטיבל באלגן, מסיבת רחוב, סטנד-אפ, מתחמי ספורט אתגרי, כנס מתגייסים, טורניר ספורט ואפילו מחנה קיץ, הם חלק מהאירועים והפעילויות שמחכים לנוער הירושלמי בחופש הגדול

עיריית ירושלים תפתח את הקיץ הירושלמי בשבוע שלם שכולו מוקדש לבני הנוער בעיר, בשלל פעילויות ואירועים מגוונים. במסגרת האירועים יתקיים פסטיבל 'בלאגן' שיכלול מיטב הופעות של אמנים שונים, מופעי סטנד-אפ, כוכבי רשת ועוד. בנוסף, יתקיים כנס הוקרה למתגייסים והאירוע שיחתום את שבוע הנוער תהיה מסיבת צהריים מושקעת בגן הפעמון.

ביום שני, 4.7 יתחיל פסטיבל 'בלאגן' בגן הפעמון למשך ארבעה ימים, המיועד לבני נוער בגילאי 14 – 18. במסגרת הפסטיבל יתקיימו הופעות של מיטב הזמרים והסטנדאפיסטים לפי תוצאות הסקרים שהתקבלו על ידי בני הנוער. מושיקו מור, אודיה, התקווה 6, גיא הוכמן, אבי אברומי ומאור בוזגלו הם רק חלק קטן מהשמות הנוצצים שהולכים לככב בפסטיבל הנוער.

במקום יוצבו מתחמי ספורט אתגרי: מתקן נינג'ה, אומגות, וקיר טיפוס. עוד במסגרת תכנית הפסטיבל, יהיו סדנאות אומן של כוכבי רשת מובילים, דוכני אוכל, עמדות מוזיקה, מתחמי משחק ועוד שלל אטרקציות.

בסיום שבוע הנוער, תתקיים מסיבת צהריים בגן הפעמון בהשתתפות די-ג'יים מוכרים.
את הקיץ הגדוש יחתום 'מחנה קיץ ירושלמי למנהיגות צעירה'. מדובר במחנה קיץ שיתקיים בחודש אוגוסט ויכלול עשרה ימים של חוויות, היכרויות, אטרקציות ולמידה עצמית.

לאורך כל עונת הקיץ יתקיימו מגוון אירועים, תוכניות ופעילויות לבני הנוער בעיר: לילות לבנים – פעילויות במתחמי הנוער בשכונות הכוללים אטרקציות, הופעות, מופעי סטנדאפ, שחייה לילית ועוד. בנוסף, יתקיימו קייטנות של יזמות וטכנולוגיה במרכז ספארק, תוכניות כושר קרבי ואורח חיים בריא שמפעיל בית נחמיה, מחנות קיץ של תנועות הנוער בעיר ופעילות שיא של 'מלאכי יומולדת' – נוער מהשכונות שחוגג לילדים, בשיתוף פעולה של ארגון בקהילה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנחנו מחבקים את בני ובנות הנוער שלנו. לצד פעילויות חינוכיות וערכיות, הפקנו אירועי מוזיקה וספורט גדולים, ערכנו סקר גדול ממנו נבחרו האומנים לנוער, בנינו מסע בשבילי הארץ ובתוך ירושלים ועוד מגוון של הפתעות. אני מאחל לכולנו קיץ בטוח ומהנה".

להלן מידע אודות האירועים: ימים ב'-ה', 4.7 – 7.7: פסטיבל 'בלאגן' – פסטיבל הנוער ירושלים לשנת 2022. ארבעה ימים של כיף בגן הפעמון, עם ים של מופעים, סדנאות, הפעלות ואטרקציות. בין האמנים שיופיעו בפסטיבל: מושיקו מור, אודיה, התקווה 6, גיא הוכמן, אבי אברומי, רועי סנדלר ועוד.

•ביום ב', 4.7 ,יופיעו החל משעה 21:00: אורי ברויר, 21:45 – עוזאל, 22:15: התקווה 6.
•ביום ג', 5.7: פסטיבל כפיים
•ביום ד', 6.7: בשעה 21:30 – גיא הוכמן, 22:15 – אודיה
•ביום ה', 7.7: 19:15 – אופק וניר, 20:00 – אבי אברומי, 21:15 – רועי סנדלר, וב-21:45 מושיקו מור.

כמו כן, המופעים יתקיימו באמפי של גן הפעמון, כאשר יתקיימו סדנאות אומן עם כוכבי רשת רבים כמו: אוראל צברי שיקרע מצחוק עם ההרצאה "מצחיק במשקל כבד", לאון שניידרובסקי שיעביר סדנאות סטיילינג ועוד כוכבים שיעבירו סדנאות טיק טוק, דימוי עצמי והצלחה קבוצתית.

הכניסה למתחם הנוער – צילום: יניב בן חוקון

במסגרת האירועים יתקיימו גם פעילויות ספורט אתגרי רבות כגון: מתקן נינג'ה מקורי וענק, כולל טיפוס על הר המידוריאמה, שתי אומגות הנישאות לגובה של 30 מטר, קיר טיפוס והליכה על חבל. את הפן הספורטיבי ישלימו טורניר כדורגל 3 על 3, תחרות מלך הסלים ומופע סקייטרים.

במקום יוצבו מתחמי זולה מפנקים במדשאות, דוכני אוכל, עמדות מוזיקה, דוכני יריד, חדר גיימינג, עמדות VR, מתחם לייזר טאג עצום, עמדות צילום טיק טוק 360 מעלות וסלפי תלת מימד, מעגלי חברה, מתנפחי ספורט וסימולטורים. בחלק מהמתחם יציגו גם דוכנים עם ערכים שיעודדו את בני הנוער לקחת חלק התנדבותי וקהילתי, ובעיקר ינחילו בהם ערכים שהולמים את החינוך הירושלמי.

הכניסה למתחם הנוער – צילום: יניב בן חוקון

הכניסה לפסטיבל החל מהשעה 17:00, לגילאי 14 -18. הכניסה למתחמים הינה ללא עלות, הכניסה להופעות האומנים שיערכו החל מהשעה 20:00 הינה בעלות סמלית של 19 שקלים בלבד

יום ו', 8.7: מסיבת נוער מושקעת שתתקיים בתוך גן הפעמון בין השעות 16:00 עד 18:00, עם הדיג'יים: מתן דינו, מיליה רוז ומאור בוזגלו, שינגנו את מיטב סגנונות המוזיקה מטכנו ועד מיינסטרים.

הבמות כבר מוכנות, צילום: עיריית ירושלים, אגף חברה
מי בא לסלפי? צילום: עיריית ירושלים, אגף חברה

אירוע של פרויקט 'קשר בין דורי' ענק בחב"ד לנוער ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן