חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית ירושלים תגיש מועמדות לאירוח תחרויות אליפות אירופה באתלטיקה עד 23

בעקבות ההצלחה באליפות אירופה באתלטיקה מתחת לגיל 18: עיריית ירושלים ואיגוד האתלטיקה הישראלי יגישו מועמדות לאירוח תחרויות אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 23, אשר יתקיימו בשנת 2027

כך סוכם בפגישה שנערכה היום בין ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ליו"ר איגוד האתלטיקה האירופאי – דוברומיר קארמרינוב, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט – עו"ד אלישע פלג, יו"ר איגוד האתלטיקה הישראלי – עמי ברן, מנכ"ל איגוד האתלטיקה – גל לוי, ראש מינהל תרבות וספורט והמשנה למנכ"ל העירייה – אריאלה רג'ואן וז'ק כהן – מנהל המחלקה הבינלאומית באיגוד האתלטיקה.

בפגישה הביע קארמרינוב שביעות רצון גדולה מאופן ניהול התחרויות שמתקיימות בימים אלה באצטדיון האתלטיקה החדש בגבעת רם שבירושלים וכן מהמתקנים החדשים והמתקדמים שהוקמו באצטדיון. בעקבות ההצלחה, סוכם כי בירת ישראל תתמודד גם על אירוח תחרויות אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 23 בשנת 2027.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "ירושלים – בירת הספורט של מדינת ישראל מארחת בימים אלה את תחרויות אליפות אירופה לאתלטיקה מתחת לגיל 18, באצטדיון המחודש שבגבעת רם ועושה זאת בהצלחה יתירה לדעת כל הגורמים המעורבים בתחרות, ובכלל זאת, הספורטאים עצמם.

ירושלים קצרה שבחים רבים על מתקני האצטדיון החדש ועל ניהול התחרות, והדבר הציב אותנו בשורה אחת עם הערים המובילות בעולם בענף זה ובכלל בתחום הספורט. נמשיך לפעול גם בעתיד לאירוח תחרויות ספורט ואירועי תרבות בינלאומיים בעיר".

יו"ר איגוד האתלטיקה הישראלי, עמי ברן הוסיף: "אנחנו מודים לראש העיר משה ליאון ועיריית ירושלים על התרומה הגדולה להצלחת האליפות. אני יכול לומר כל ראשי האיגודים מרחבי אירופה הנמצאים כאן לא מפסיקים לשבח את איכות האצטדיון, וכמובן גם את הארגון הנפלא של התחרות. אין לי ספק שהם והאתלטים יחזרו לביתם, הם יחכו בציפייה לאירוע הבא בירושלים".

צילום: דוברות עיריית ירושלים

כתב אישום הוגש נגד שני חשודים הפריצה לבתים וגניבת רכוש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן