חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד גליה ניצני נבחרה למשנה לסניגורית הציבורית הארצית

עו"ד גליה ניצני נבחרה למשנה לסניגורית הציבורית הארצית; ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה החליטה פה אחד לבחור את עו"ד גליה ניצני לתפקיד המשנה לסניגורית הציבורית הארצית.

עו"ד ניצני הצטרפה לסניגוריה הציבורית בשנת 1997 והיוותה חלק מהגרעין המייסד של מחוז ירושלים. בין השאר הקימה וניהלה את מחלקת המעצרים במחוז.

לאחר שעברה לסניגוריה הארצית, התמנתה לממונה ארצית על ייצוג אסירים ובהמשך מונתה לממונה ארצית על ייצוג עצורים בסניגוריה הציבורית.

עו"ד ניצני ייצגה בתיקים פליליים מורכבים, והיתה חברה במספר ועדות ציבוריות ביניהן ועדת דותן לבחינת המעצרים לצרכי חקירה בישראל.

עו"ד ניצני החליפה בתפקידה את ד"ר ענת הורוויץ, שכיהנה כמשנה לסניגורית הארצית משנת 2012.

עו"ד ניצני, נשואה ואם לשני ילדים, בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן.

עו"ד ענת מיסד כנען, הסניגורית הציבורית הארצית: "גליה היא סניגורית בעלת ניסיון עשיר בהובלת תהליכים כלל ארציים לקידום זכויות חשודים ונאשמים בהליך הפלילי. גליה הובילה את המעבר של הסניגוריה הציבורית לפעילות של 24 שעות 7 ימים בשבוע, ואת הפעילות להגדלת היקף מתן ייעוץ לפני חקירה לחשודים.

לצד התרומה של גליה לעשייתה המוסדית והמערכתית של הסניגוריה הציבורית, היא מחוברת היטב לשטח ועובדת בשיתוף פורה והדוק עם כל מחוזות הסניגוריה.

בהזדמנות זו אני מודה לד"ר ענת הורוויץ, על עשייה משמעותית לקידום ערכי הסניגוריה הציבורית בארץ ובעולם במשך כעשור. בין היתר, ענת פיתחה בסניגוריה הציבורית את תחום הייצוג ההוליסטי והקימה את הפורום לתיקון הרשעות שווא, וכן הביאה לסניגוריה חשיבה סניגוריאלית ואקדמית מעמיקה".

תגלית מרגשת בחפירות: מקווה טהרה מימי בית שני למרגלות הרובע היהודי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן