חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעה בנדל"ן – למי זה יכול להשתלם?

קרדיט לתמונות PIXABAY

יוקר המחייה בארץ עולה מאוד בשנים ובחודשים האחרונים אפילו יותר.  אם אנחנו רוצים להשקיע סכום כסף גדול שיש לנו לא כדאי לנו לעשות זאת בהשקעה בבורסה. אם אנחנו רוצים להשקיע את הכסף שלנו, יכול מאוד להשתלם לנו להשקיע את הכסף שלנו בקניית נכס נדל"ן כמו דירה או אפילו חנות. השקעה בנדל"ן יכולה להשתלם מאוד למי שיש לו סכומי כסף יפים יחסית של מאות אלפי שקלים והוא רוצה להגיע למצב שבעוד חמש או עשרה שנים סכומים אלו יכפילו וישלשו את עצמם – הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא השקעה בקנייה של נכסי נדל"ן.

השקעה בנדל"ן – למה זה כדאי?

השקעה בנדל"ן כדאית מאוד כי היא נחשבת לאפיק השקעה בטוח יותר מקניית מניות בבורסה ואפיק רווחי יותר מאשר לשים את הכסף סגור בתוכנית חיסכון בבנק. הרווח שניתן לעשות על קניית נכס נדל"ן יכול להיות גדול מאוד – או על ידי מכירה שלו לצד אחר או על ידי השכרה שלו לצד אחר. אם אנחנו רוצים שהכסף שלנו יושקע באופן חכם ומשתלם – כדאי לנו לקנות נכס נדל"ן.

איזה סוג נכסי נדל"ן כדאי לנו לקנות להשקעה?

חש הרבה מאוד סוגים שונים של נכסי נדל"ן שאנחנו יכולים לקנות כהשקעה. כאשר אנחנו קונים נכס נדל"ן, אנחנו צריכים לשים לב לסוג הנכס (קרקע חקלאית, נכס מסחרי, בית, דירה וכדומה…) ולמיקום שלו (איפה הנכס נמצא בארץ). השקעה בנדל"ן יכולה להיות משתלמת יותר כאשר אנחנו קונים נכס באזור מתפתח יחסית כמו למשל צפון או דרום הארץ בהם הנכסים עוד זולים יחסית.

איך השקעה בנכסי נדל"ן יכולה לקדם אותנו מבחינה כלכלית?

השקעה בנדל"ן יכולה לקדם אותנו מאוד מבחינה כלכלית. אם אנחנו רוצים לגרום לכסף שלנו לגדול ולהיות רב יותר, השקעה  בקנייה של נכסי נדל"ן יכולה להיות משולמת עבורנו. כאשר קונים דירה סביר מאוד להניח שגם בעוד עשר או עשרים שנה היא תהיה שווה יותר מבחינה כספית ממה שהיא הייתה שווה כאשר קנינו אותה. השקעה כלכלית בנדל"ן יכולה לסדר את כל העתיד הכלכלי שלנו ושל בני המשפחה שלנו.

בסופו של דבר, לא פשוט לקנות נדל"ן – כי זה יקר מאוד בארץ וגם בעולם. אם אנחנו רוצים בכל זאת להיות בעלים של נכס נדל"ן להשקעה אנחנו יכולים לבחור לקנות נכס בחוץ לארץ או במיקום זול יחסית בארץ. לפני שאנחנו מחליטים לקנות נכס מסוים, כדאי לנו להתייעץ עם מומחה בתחום הנדל"ן וההשקעות איזה נכס הכי יכול להתאים לנו (מבחינת הסיכון של ההשקעה בו, המחיר שלו והצפי של הרווח ממנו). מומחה השקעות נדל"ן יוכל להעניק לנו עצות חשובות מאוד וטיפים שימנעו מאתנו לעשות טעויות שונות בקניית הנכס שלנו להשקעה – טעויות שיכולות להיות יקרות מאוד מבחינה כספית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן