חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגננת נפצעה בדרך לגן – הילדים הושארו ללא גננת כל היום עד שהאמהות גילו – שערוריה בקטמונים

הורים לילדים בגן בשכונת הקטמונים סוערים ברשת לאחר שגילו באיחור רב כי מהבוקר הילדים נשארו ללא גננת, מאחר והגננת קיבלה מכה ביד והלכה לקבל טיפול רפואי.

אחת האמהות שגילתה כי הילדים נותרו עם סייעת שילוב ומתנדבת שמפנה כלים זעמה והודיעה להורים האחרים על כך שאין גננת בגן ולסייעת השילוב נאמר שתבוא גננת מחליפה תוך חמש דקות אולם הדבר לא נעשה.

אילוסטרציה. ניידת משטרה – צילום ארכיון: דוברות זק"א

ההורים הזמינו למקום משטרה והגישו תלונה בנושא, השוטרים שהגיעו לגן ניסו להשליט סדר וההורים ממשיכים לזעום על ההחלטה שלא לדאוג לגננת מחליפה.

אחת האמהות פרסמה פוסט בפייסבוק ובו כתבה: " עכשיו בגן בשכונת קטמונים, בקייטנת ניצנים של עיריית ירושלים, שהפעילה גם את הצהרון במשך השנה:

הילדים מופקרים בלי גננת מהבוקר. אחת האמהות גילתה את זה במקרה כשהגיעה בצהריים לראות מה קורה.
רכזת הצהרונים חסמה אותי בווצאפ ומנתקת בפרצוף של כל הורה שמתקשר.
שתי אמהות הגיעו לגן להשגיח על הילדים עד שכל ההורים יוכלו להגיע לאסוף.
זה מגיע אחרי שנה שלמה של תקריות הזויות לחלוטין בצהרון, שלא שמעתם עליהן יותר מדי, כי אנחנו ההורים היינו עסוקים בעיקר בלהסביר לבוסים שלנו, פעם אחר פעם, למה אנחנו שוב צריכים לצאת מוקדם מהעבודה.
הוצאנו אלפי שקלים על בייביסיטר פרטי, התמודדנו עם ילדים שראו שוטרים במדים מגיעים לגן עם סירנה אחרי שאחת הגננות המתחלפות הזעיקה אותם בלחצן מצוקה, ילדים חזרו הביתה חבולים עם חול בשיער ובגדים קרועים, שמענו שכל מיני אנשים רנדומליים לחלוטין הגיעו לשמור על הילדים שלנו – וכל זה באפס שקיפות, בלי לעדכן אותנו ההורים בשום דבר שקורה.
גם כשבחג הקורבן הסייעת לא הגיעה כי זו זכותה המלאה, העירייה לא הצליחה (או לא ניסתה) למצוא לה מחליפה, ואף אחד לא עדכן את ההורים – הילדים פשוט הגיעו לקייטנה עם אשת צוות אחת ואף אחד מאיתנו לא ידע שזה מתרחש.
(לכן לא שלחתי את הילדה היום ואתמול לקייטנה)
מה שיפה זה שכן היה כוח אדם להתקשר אלינו לחדש את הוראת הקבע כשהוצאנו כרטיס אשראי חדש, כמובן.
(אחת הסייעות של הגן, שעבדה בקייטנה של פסח, לא קיבלה משכורת עד היום אגב)
הילדים נפגעו מחוסר הקביעות של הצוות והתחלופה הלא סבירה (יש כמה וכמה ילדים בגן שהייתה להם ממש רגרסיה בגמילה מחיתולים), אנחנו ההורים ספגנו נזקים כבדים באובדן ימי עבודה ויחסים עם המעסיקים שלנו, וחלקנו (מי שהייתה לו אפשרות) גם הוציא המון כסף על חלופות פרטיות לצהרון ולקייטנה.
אני לא יודעת מה בדיוק היקף הלנת השכר לצוות, אבל זה בוודאות קיים בחלק מהמקרים, מה שמסביר למה אף גננת לא רצתה להישאר לאורך זמן"."
אם אחרת אמרה: " כבר קרה השבוע שהילדים היו עם אשת צוות אחת ובלי סייעת, לא יאומן. אנחנו עובדים משרה מלאה אבל בדיוק מחשש שמשהו כזה יקרה החלטתי שלא לשלוח את הילדים."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן